Německé řetězce lákají telefonními tarify

24. září 2007, 00:00 - Přemysl Houžvička
24. září 2007, 00:00

Německé diskontní obchodní řetězce nadbíhají svým zákazníkům nabídkou stále levnějších tarifů na mobilní volání.

V oblasti, která do původní sféry podnikání potravinových řetězců vůbec nepatří, se o nové zákazníky v posledních týdnech perou tři konkurenti.

Úřady na ochranu spotřebitelů však varují, že i jednotlivé nabídky paušálů je třeba si dobře prostudovat. Nabídka Aldi je na-

příklad o něco dražší než paušální tarif u obchodního řetězce Tchibo. Ten má ale zase dražší minutové hovory do ostatních mobilních sítí, které paušál ne-

pokrývá.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče