Nekonečný stres malých autodopravců

11. dubna 2005, 00:00 - Aubrechtová
11. dubna 2005, 00:00

hlasy čtenářů (reakce na téma Profitu č. 14/2005) Kde jsou nějaké pravidelné kontroly kamionů - dodržování bezpečnostních přestávek, povolené hmotnosti, zákazu vjezdu nákladních aut, zákazu předjíždění a podobně? Typický příklad, jak stát nevykonává svou činnost.

hlasy čtenářů

(reakce na téma Profitu č. 14/2005)

Kde jsou nějaké pravidelné kontroly kamionů - dodržování bezpečnostních přestávek, povolené hmotnosti, zákazu vjezdu nákladních aut, zákazu předjíždění a podobně? Typický příklad, jak stát nevykonává svou činnost. Pokud by tyto kontroly byly skutečně pečlivé, z trhu by zmizela nekalá konkurence a ti seriózní dopravci by bez obav mohli zvýšit ceny tak, aby do nich promítli celkové skutečné náklady.

Václav Najbrt

O potřebě přenést část dopravy na železnice se pořád jenom mluví, mluví, mluví. Proč nejdou státní peníze zrovna tam? Některé trasy by pro některé druhy dopravy šly dobře použít. Je jasné, že v mnoha případech se zboží bude muset vždycky vozit po silnici, protože nakládka a vykládka na železnici by stála více peněz i škod na životním prostředí. Ale třeba pravidelné přepravy z továrny do továrny lze často řešit právě tímto způsobem, který neohrožuje ani nerozčiluje ostatní uživatele silnic. A čím dřív si klienti i spotřebitelé zvyknou, že cena za dopravu se skládá i z nákladů na vybudování a údržbu dopravní cesty, tím lépe.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče