Nekonečný boj s tetanem

25. ledna 2011, 15:12 - Naděžda Kubalíková
25. ledna 2011, 15:12

Procter & Gamble

Značka Pampers a UNICEF již potřetí rozjely projekt „1 balení =1 vakcína“. I tentokrát si kladou za cíl získat finanční prostředky, které budou následně využity na nákup vakcín proti novorozeneckému a mateřskému tetanu. V současné době je riziku nákazy tetanem vystaveno 170 milionů žen a jejich dětí ve 40 zemích světa. Značka Pampers věnuje v průběhu ledna až března organizaci UNICEF za každé zakoupené balení výrobku Pampers, označeného logem Pampers-UNICEF, částku, která pokryje náklady na pořízení jedné vakcíny očkovací látky proti tetanu. Ta poslouží k přeočkování dětí a žen třetího světa. „Podpora, kterou jsme obdrželi od maminek během posledních dvou let, byla fenomenální a překonala všechna očekávání. Pomohla ochránit 100 milionů žen a jejich dětí,” uvedl Ivan Krejčí, tiskový mluvčí společnosti Procter & Gamble.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče