Nekonečný boj s tetanem

25. ledna 2011, 15:12 - Naděžda Kubalíková
25. ledna 2011, 15:12

Procter & Gamble

Značka Pampers a UNICEF již potřetí rozjely projekt „1 balení =1 vakcína“. I tentokrát si kladou za cíl získat finanční prostředky, které budou následně využity na nákup vakcín proti novorozeneckému a mateřskému tetanu. V současné době je riziku nákazy tetanem vystaveno 170 milionů žen a jejich dětí ve 40 zemích světa. Značka Pampers věnuje v průběhu ledna až března organizaci UNICEF za každé zakoupené balení výrobku Pampers, označeného logem Pampers-UNICEF, částku, která pokryje náklady na pořízení jedné vakcíny očkovací látky proti tetanu. Ta poslouží k přeočkování dětí a žen třetího světa. „Podpora, kterou jsme obdrželi od maminek během posledních dvou let, byla fenomenální a překonala všechna očekávání. Pomohla ochránit 100 milionů žen a jejich dětí,” uvedl Ivan Krejčí, tiskový mluvčí společnosti Procter & Gamble.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít