Nejvíce zákazníků ve střední Evropě má Tesco

18. června 2007, 00:00 - admin
18. června 2007, 00:00

Nejvíce zákazníků má v zemích střední Evropy obchodní řetězec Tesco. V České republice, Maďarsku, Polsku a na Slovensku preferuje při nákupech rychloobrátkového zboží obchody této značky 12 procent spotřebitelů, což odpovídá 7,4 milionu zákazníků. Vyplývá to z průzkumu společností Incoma Research a GfK.

V Česku provozuje Tesco 46 hypermarketů, 32 supermarketů, šest obchodních domů a 11 čerpacích stanic. Na Slovensku má tři desítky obchodních domů a hypermarketů, v Polsku 69 obchodů a v Maďarsku 67 prodejen.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Česko - nová brána japonských investic do EU?
Paradoxy životního pojištění: Češi se bojí úrazů, největším rizikem jsou ale nemoci
8 mýtů o zdravotním pojištění
Kolik stojí dítě v první, druhé a třetí třídě
Ceny nemovitostí rostou a hovoří se i o realitní bublině. Je na čase prodat investiční byt?
Auta
Harley-Davidson drasticky překopal nabídku, Dyna a Softail…
Hyundai i30 N: Krátké svezení s dalším korejským dítětem Alberta Biermanna
Z nuly na 161 km/h za 3,8 s? Už za tři roky si takové auto budete moci koupit
Galerie na středu: 10 fascinujících traktorů, kvůli kterým se budete chtít stát zemědělcem
Ken Block opět divočí s Fiestou, tentokrát v terénu
Technologie
Zoner Photo Studio bylo příliš levné, proto tvůrci u verze X zavedli předplatné
Internet si při zatmění Slunce ulevil. Američané vyšli ven a koukali na oblohu
Asus uvádí monitory s technologií ELMB. Low motion blur konečně i pro LCD s FreeSync
Bixby je u nás dřív než Cortana. Samsung v Česku spustil hlasového asistenta
Procesory Coffee Lake pro desktop přijdou na trh v říjnu, signalizuje Intel
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít