Nejvíce zákazníků ve střední Evropě má Tesco

18. června 2007, 00:00 - admin
18. června 2007, 00:00

Nejvíce zákazníků má v zemích střední Evropy obchodní řetězec Tesco. V České republice, Maďarsku, Polsku a na Slovensku preferuje při nákupech rychloobrátkového zboží obchody této značky 12 procent spotřebitelů, což odpovídá 7,4 milionu zákazníků. Vyplývá to z průzkumu společností Incoma Research a GfK.

V Česku provozuje Tesco 46 hypermarketů, 32 supermarketů, šest obchodních domů a 11 čerpacích stanic. Na Slovensku má tři desítky obchodních domů a hypermarketů, v Polsku 69 obchodů a v Maďarsku 67 prodejen.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče