Nejvíce zákazníků ve střední Evropě má Tesco

18. června 2007, 00:00 - admin
18. června 2007, 00:00

Nejvíce zákazníků má v zemích střední Evropy obchodní řetězec Tesco. V České republice, Maďarsku, Polsku a na Slovensku preferuje při nákupech rychloobrátkového zboží obchody této značky 12 procent spotřebitelů, což odpovídá 7,4 milionu zákazníků. Vyplývá to z průzkumu společností Incoma Research a GfK.

V Česku provozuje Tesco 46 hypermarketů, 32 supermarketů, šest obchodních domů a 11 čerpacích stanic. Na Slovensku má tři desítky obchodních domů a hypermarketů, v Polsku 69 obchodů a v Maďarsku 67 prodejen.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče