Největším inzerentem byla loni Telefónica O2

28. dubna 2008, 00:00 - Ivo Čermák
28. dubna 2008, 00:00

Největším zadavatelem inzerce v médiích byla v loni Telefónica O2, která za reklamu utratila 1,62 miliardy korun.

Celkem firmy investovaly 49,5 miliardy korun, což je o 2,3 procenta více než o rok dříve.

Největší částka v tabulkových cenách z celkové sumy 49,5 miliardy korun mířila tradičně do televizí (24,4 miliardy korun). Z toho 11,5 miliardy do Novy, 8,93 miliardy na Primu, 3,5 miliardy do České televize a 288 milionů na Óčko. Druhá nejvyšší částka podle typu médií směřovala do tisku (19,3 miliardy), následuje rozhlas (3,3 miliardy) a venkovní reklama (2,26 miliardy). V celkové sumě není započítán internet.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít