Největším inzerentem byla loni Telefónica O2

28. dubna 2008, 00:00 - Ivo Čermák
28. dubna 2008, 00:00

Největším zadavatelem inzerce v médiích byla v loni Telefónica O2, která za reklamu utratila 1,62 miliardy korun.

Celkem firmy investovaly 49,5 miliardy korun, což je o 2,3 procenta více než o rok dříve.

Největší částka v tabulkových cenách z celkové sumy 49,5 miliardy korun mířila tradičně do televizí (24,4 miliardy korun). Z toho 11,5 miliardy do Novy, 8,93 miliardy na Primu, 3,5 miliardy do České televize a 288 milionů na Óčko. Druhá nejvyšší částka podle typu médií směřovala do tisku (19,3 miliardy), následuje rozhlas (3,3 miliardy) a venkovní reklama (2,26 miliardy). V celkové sumě není započítán internet.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Dá se pracovat s invalidním důchodem? Jde to, ale...
Zaměstnávání a brigády mladistvých a jejich pracovní podmínky podle zákoníku práce
Silná Evropa je podle Merkelové pro USA výhodná
500 korun navíc pro rodinu s dětmi od července 2017?
Auta
Retro na neděli: Ford T může za to, že jezdíme na benzín,…
Policie konečně dovolila hasičům zveřejnit fotky z nehody zapůjčeného BMW i8
Test ojetiny: Volkswagen Golf VII je skvělý, ale dieselu bychom se vyhnuli
Kvíz na pátek: Poznáte, kterým autům patří tyto interiéry?
Audi S5 Cabriolet se přiblížilo k RS 5. Může za to Hans-Jürgen Abt
Technologie
Bugatti Chiron čeká na lepší pneumatiky. Pak zkusí překonat 450 km/h
Změny v pamětech cache a propojení jader. Jak se u Skylake-X zlepšil výkon na 1 MHz?
Aprílová GeForce GTX do USB skutečně existuje. Nvidia omezenou sérii rozdá
Google po letech ustoupil. Nebude číst vaše e-maily kvůli reklamě
Nvidia GeForce GT 1030 – jak se hraje na grafice za 2000 Kč (uživatelská recenze)
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít