Největším inzerentem byla loni Telefónica O2

28. dubna 2008, 00:00 - Ivo Čermák
28. dubna 2008, 00:00

Největším zadavatelem inzerce v médiích byla v loni Telefónica O2, která za reklamu utratila 1,62 miliardy korun.

Celkem firmy investovaly 49,5 miliardy korun, což je o 2,3 procenta více než o rok dříve.

Největší částka v tabulkových cenách z celkové sumy 49,5 miliardy korun mířila tradičně do televizí (24,4 miliardy korun). Z toho 11,5 miliardy do Novy, 8,93 miliardy na Primu, 3,5 miliardy do České televize a 288 milionů na Óčko. Druhá nejvyšší částka podle typu médií směřovala do tisku (19,3 miliardy), následuje rozhlas (3,3 miliardy) a venkovní reklama (2,26 miliardy). V celkové sumě není započítán internet.

Mohlo by vás zajímat

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

Hry pro příležitostné hráče