Nejlepší image mají KB, Škoda Auto a ČP

26. února 2007, 00:00 - Tomáš Johánek
26. února 2007, 00:00

Cenu Rhodos za nejlepší image roku 2006 získalo deset společností z výroby i služeb. První příčku v kategorii bank obsadila Komerční banka, mezi automobilkami dominovala Škoda Auto. Ocenění vyhlašuje konsorcium, jehož členy jsou společnosti GfK Praha, Ogilvy CID a Bison & Rose Public Relations, a to na základě výsledků průzkumu prováděného mezi manažery z celé republiky.

Prvenství Komerční banky bylo podle organizátorů 10. ročníku soutěže překvapivé. Banka sice patří k nejznámějším bankovním ústavům, ale její image vnímali manažeři dosud spíše průměrně. Obdobná situace nastala i u pojišťoven, kde zvítězila Česká pojišťovna. Ta je již tradičně mezi manažery nejznámějším subjektem.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče