Nejlepší image mají KB, Škoda Auto a ČP

26. února 2007, 00:00 - Tomáš Johánek
26. února 2007, 00:00

Cenu Rhodos za nejlepší image roku 2006 získalo deset společností z výroby i služeb. První příčku v kategorii bank obsadila Komerční banka, mezi automobilkami dominovala Škoda Auto. Ocenění vyhlašuje konsorcium, jehož členy jsou společnosti GfK Praha, Ogilvy CID a Bison & Rose Public Relations, a to na základě výsledků průzkumu prováděného mezi manažery z celé republiky.

Prvenství Komerční banky bylo podle organizátorů 10. ročníku soutěže překvapivé. Banka sice patří k nejznámějším bankovním ústavům, ale její image vnímali manažeři dosud spíše průměrně. Obdobná situace nastala i u pojišťoven, kde zvítězila Česká pojišťovna. Ta je již tradičně mezi manažery nejznámějším subjektem.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít