Nejlepší image mají KB, Škoda Auto a ČP

26. února 2007, 00:00 - Tomáš Johánek
26. února 2007, 00:00

Cenu Rhodos za nejlepší image roku 2006 získalo deset společností z výroby i služeb. První příčku v kategorii bank obsadila Komerční banka, mezi automobilkami dominovala Škoda Auto. Ocenění vyhlašuje konsorcium, jehož členy jsou společnosti GfK Praha, Ogilvy CID a Bison & Rose Public Relations, a to na základě výsledků průzkumu prováděného mezi manažery z celé republiky.

Prvenství Komerční banky bylo podle organizátorů 10. ročníku soutěže překvapivé. Banka sice patří k nejznámějším bankovním ústavům, ale její image vnímali manažeři dosud spíše průměrně. Obdobná situace nastala i u pojišťoven, kde zvítězila Česká pojišťovna. Ta je již tradičně mezi manažery nejznámějším subjektem.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče