Nejhodnotnější evropskou značkou je Nokia

24. září 2007, 00:00 - Přemysl Houžvička
24. září 2007, 00:00

Finská společnost Nokia, která je největším výrobcem mobilních telefonů na světě, je nejhodnotnější evropskou značkou. Vyplynulo to z výsledků studie, jejíž výsledky zveřejnil Institut pro evropské značky ve Vídni.

Finská společnost Nokia, která je největším výrobcem mobilních telefonů na světě, je nejhodnotnější evropskou značkou. Vyplynulo to z výsledků studie, jejíž výsledky zveřejnil Institut pro evropské značky ve Vídni.

Hodnota značky Nokia podle studie činí 32,332 miliardy eur (přibližně 888,8 miliardy korun). Druhé místo obsadil francouzský výrobce a prodejce luxusního zboží LVMH, třetí místo patří britsko-nizozemskému producentovi spotřebního zboží Unilever. Ze zemí střední a východní Evropy se žádná značka mezi 50 nejhodnotnějších nedostala.

Nejhodnotnější značky jsou v odvětví finančních služeb, spotřebního zboží, telekomunikací a maloobchodu. Značky z těchto čtyř odvětví se na celkové hodnotě evropských značek podílejí 54 procenty. Z jednotlivých zemí jsou nejlépe hodnoceny značky z Británie a Německa.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče