Nejen Bernard těží z horka

20. července 2009, 00:00 - jbn, ČTK
20. července 2009, 00:00

Každý horký den znamená pro pivovarníky šanci, jak zlepšit své prodeje. Platí to pro velké i malé pivovary. Ve vedrech se přitom prodává dobře nejen klasické pivo, ale i nealko nebo speciality.

Autor: Jakub Stadler

Humpolecký Rodinný pivovar Bernard zvýšil meziročně v prvním pololetí výstav o 5,2 procenta na 95 688 hektolitrů. Vyšší odbyt se týkal piva v láhvích i nealkoholického piva. Dobře se prodával také nový sladový nápoj s příchutí švestky, řekl mluvčí pivovaru Zdeněk Mikulášek. Tržby za pivo meziročně stouply o osm procent na 168 milionů korun. Prodej piva podle Mikuláška hodně závisí na počasí. „Například v dubnu, kdy bylo nádherně, prodal pivovar svůj dosavadní měsíční rekord - 20.600 hektolitrů,“ uvedl.

O něco víc piva než před rokem posílá Bernard také do zahraničí. „Jedná se především o Skandinávii. Zde pivovar získal nové trhy v Norsku a rozšířil distribuci ve Švédsku,“ přiblížil Mikulášek. Pivo Bernard začal nabízet i jeden z obchodních řetězců ve Velké Británii. Tamní zákazníci mohou ochutnat jantarové nealkoholické pivo a speciální černé pivo. Největší množství humpoleckého piva ale tradičně směřovalo na Slovensko.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít