Nejcennější značkou je Coca-Cola

29. září 2009, 03:40 - Jan Němec
29. září 2009, 03:40

Nejcennější firemní značkou na světě zůstává letos Coca-Cola, která si tuto pozici udržela již devátým rokem za sebou. Nejhodnotnější evropskou značkou je Nokia.

Vyplývá to z každoročního průzkumu konzultační společnosti Interbrand a časopisu BusinessWeek. Největší nárůst zaznamenaly značky Google, Amazon a Zara. Žádná středoevropská značka mezi stovkou nejhodnotnějších značek světa nefiguruje. V letošním žebříčku se negativně projevila krize. Poprvé v devítileté historii sestavování žebříčku celková hodnota všech 100 značek klesla, a to o 4,6 procenta. Za Coca-Colou se umístily značky dvou technologických firem – IBM a Microsoftu, následují GE, Nokia, McDonald´s, Google, Toyota, Intel a Disney.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít