Nejcennější značkou je Coca-Cola

29. září 2009, 03:40 - Jan Němec
29. září 2009, 03:40

Nejcennější firemní značkou na světě zůstává letos Coca-Cola, která si tuto pozici udržela již devátým rokem za sebou. Nejhodnotnější evropskou značkou je Nokia.

Vyplývá to z každoročního průzkumu konzultační společnosti Interbrand a časopisu BusinessWeek. Největší nárůst zaznamenaly značky Google, Amazon a Zara. Žádná středoevropská značka mezi stovkou nejhodnotnějších značek světa nefiguruje. V letošním žebříčku se negativně projevila krize. Poprvé v devítileté historii sestavování žebříčku celková hodnota všech 100 značek klesla, a to o 4,6 procenta. Za Coca-Colou se umístily značky dvou technologických firem – IBM a Microsoftu, následují GE, Nokia, McDonald´s, Google, Toyota, Intel a Disney.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Dá se pracovat s invalidním důchodem? Jde to, ale...
Zaměstnávání a brigády mladistvých a jejich pracovní podmínky podle zákoníku práce
Silná Evropa je podle Merkelové pro USA výhodná
500 korun navíc pro rodinu s dětmi od července 2017?
Auta
Policie konečně dovolila hasičům zveřejnit fotky z nehody…
Test ojetiny: Volkswagen Golf VII je skvělý, ale dieselu bychom se vyhnuli
Kvíz na pátek: Poznáte, kterým autům patří tyto interiéry?
Audi S5 Cabriolet se přiblížilo k RS 5. Může za to Hans-Jürgen Abt
Toyota Yaris GRMN zní hodně naštvaně. Na český trh dorazí začátkem příštího roku
Technologie
Cnews FM: Zneužívá Microsoft monopolní postavení vůči výrobcům antivirů? [podcast]
Je v pořádku, když vám šéf čte e-maily?
Asus uvádí levnější 10Gb/s síťovku. XG-C100C stojí pod tři tisíce a umí i 2,5/5,0Gb režim
Sega vdechne život starým hrám. Na mobilech zdarma vydala Sonica a další pecky
Vědci vymysleli další způsob, jak udělat foťák tenký jako papír
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít