Nechcete jet s námi?

21. července 2003, 00:00 - (pr)
21. července 2003, 00:00

V pelotonu cyklistů to vždycky tak příjemně bzučí (to když jede balík silničářů) i hučí (to když se valí velká skupina bikerů), cesta ubíhá pod koly, cítíte vítr ve tváři a vyplavují se vám endorfiny z fyzické námahy, z rychlosti, z opojení krásnou tratí nebo okolní přírodou.

Náš Peloton se takhle řítí krajinou po asfaltu i terénem, ve slunci, dešti i sněhu už třináctým rokem. V závětří za redakcí, za námi, co udáváme tempo a rozrážíme protivítr, se vystřídaly statisíce čtenářů. Někteří takto početné startovní pole opustili, někteří ho také opustili, ale pak se zase zařadili, jiné příznivce jsme posbírali po cestě, když odpadli z jiných cyklistických balíků, další věrní jedou už dlouho v prvních řadách (protože vzadu hrozí pády, jak ze závodů víme) a cyklistický měsíčník Peloton si předplácejí na dlouho dopředu. Jestli si chce kdokoli zkusit jízdu ve skupině stejně naladěných lidí lačných po závodech profesionálů, hobby maratonech, rekreační cyklistice, informacích oficiálních i ze zákulisí cyklistiky, technických novinkách, radách pro každodenní cyklistiku, poradnách odborníků a dalších tématech, ať zkusí jet od dalšího měsíce s námi. Každý měsíc projíždíme našim příznivcům kolem poštovních schránek a nejbližších trafik, aby mohli nasednout, zacvaknout pedál a opřít se do toho s námi. Jedou s námi milovníci silničních i horských kol, vyznavači univerzálních trekkingových a crossových strojů, sjezdaři, fourcrossaři i freerideři. Každý si v našem časopise najde svou stránku. Peloton je tady pro všechny cyklisty.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Velký dovolenkový speciál: jak nejlépe používat platební kartu na dovolené
Finance.cz nově najdete v aplikaci Tapito
Čeká naši společnost revoluční změna díky technologii blockchain?
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Dá se pracovat s invalidním důchodem? Jde to, ale...
Auta
Retro na neděli: Ford T může za to, že jezdíme na benzín,…
Policie konečně dovolila hasičům zveřejnit fotky z nehody zapůjčeného BMW i8
Test ojetiny: Volkswagen Golf VII je skvělý, ale dieselu bychom se vyhnuli
Kvíz na pátek: Poznáte, kterým autům patří tyto interiéry?
Audi S5 Cabriolet se přiblížilo k RS 5. Může za to Hans-Jürgen Abt
Technologie
Historická akvizice v oblasti GPU na obzoru. Firma vyvíjející grafiky PowerVR je na prodej
Historie televizorů Sony: od přistání na měsíci po deset let pokusů s OLEDem
Windows 10 již obsahuje český a slovenský hlas. Může vám předčítat text
Bugatti Chiron čeká na lepší pneumatiky. Pak zkusí překonat 450 km/h
Změny v pamětech cache a propojení jader. Jak se u Skylake-X zlepšil výkon na 1 MHz?
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít