Název zastávky MHD jako místo pro reklamu

08. října 2007, 00:00 - Jiří Němeček
08. října 2007, 00:00

V názvech zastávek městské hromadné dopravy ve Zlíně se v poslední době začínají objevovat názvy společností. Jméno firmy najdou cestující v jízdních řádech, přímo na zastávkách či ho slyší z ohlašovacího systému uvnitř vozidel. Za reklamu v této formě zaplatí společnosti několik desítek tisíc korun ročně.

Mezi nové reklamní nosiče, které používá Dopravní společnosti Zlín-Otrokovice (DSZO), patří také plastová držadla zavěšená na madlech nad hlavami cestujících. Zatím je využívají hlavně velké firmy pro celoplošné reklamní akce. „Toto reklamní médium je ještě zcela neokoukané a upoutává téměř stoprocentní pozornost,“ uvedl Otto Doležal, vedoucí Agentury Zlín, jež je součástí DSZO. Dlouhodobě oblíbené jsou pak reklamní letáky ve vozidlech či polepy trolejbusů a autobusů.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Najděte si novou práci do září
Plná zaměstnanost v ČR: čím jsme si ji zasloužili?
Obtěžují vás nevyžádané telefonáty? Návod, jak se jim vyhnout
O 20 % víc než loni: ceny bytů opět rostou
Mají Češi na elektromobil? Hyundai hodlá rozšířit dojezd až na 500 kilometrů
Auta
Galerie: Škoda Karoq se chlubí digitálním přístrojovým…
Nové BMW Z4 slibuje svobodu, ale počkáte si na ni až do jara 2018
Kouzlo bohaté sklizně: Zkusili jsme, jak se řídí moderní kombajn
Jeden Velorex 16/250 se dostal až do Chicaga. Teď je po renovaci a stojí přes 300 tisíc
Nokia 8 je tady. Znovuzrozená značka konečně představila špičkový telefon
Technologie
Intel už má 15W čtyřjádra pro notebooky v ceníku i s parametry, vydání je blízko
Na počítače míří nový Skype. Nebude to taková divočina jako mobilní verze
Asus se úplně zbláznil. Uvedl 6 až 12 nových Zenfonů 4
GPS, laser a bohatá sklizeň: Zkusili jsme, jak se řídí moderní kombajn
Postrach fotografů a fotobank. Google umí perfektně odstranit vodoznak
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít