Název zastávky MHD jako místo pro reklamu

08. října 2007, 00:00 - Jiří Němeček
08. října 2007, 00:00

V názvech zastávek městské hromadné dopravy ve Zlíně se v poslední době začínají objevovat názvy společností. Jméno firmy najdou cestující v jízdních řádech, přímo na zastávkách či ho slyší z ohlašovacího systému uvnitř vozidel. Za reklamu v této formě zaplatí společnosti několik desítek tisíc korun ročně.

Mezi nové reklamní nosiče, které používá Dopravní společnosti Zlín-Otrokovice (DSZO), patří také plastová držadla zavěšená na madlech nad hlavami cestujících. Zatím je využívají hlavně velké firmy pro celoplošné reklamní akce. „Toto reklamní médium je ještě zcela neokoukané a upoutává téměř stoprocentní pozornost,“ uvedl Otto Doležal, vedoucí Agentury Zlín, jež je součástí DSZO. Dlouhodobě oblíbené jsou pak reklamní letáky ve vozidlech či polepy trolejbusů a autobusů.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Hypotéky jsou více regulované a dražší, přesto zájem o ně roste
Co je třeba mít při silniční kontrole u sebe, abyste nedostali pokutu?
6 tipů, jak co nejlevněji vyměnit peníze v zahraničí na dovolené
Kde všude můžete v Česku prohlásit: „Zaplatím to bitcoinem“
ČNB reguluje výši hypoték. Kolik mohou banky půjčovat v zahraničí?
Auta
BMW X5 M a X6 M přicházejí v absolutně černé edici Black…
Lada ukázala sériovou Vestu SW a Vestu Cross. Nová kombi vypadají opravdu dobře
Mapy.cz potkala největší změna za 10 let. Takhle teď vypadají
Maserati GranTurismo se dočkalo dalšího faceliftu. Nástupce je ve hvězdách
Historicky nejrychlejší Jaguar pro běžný provoz má 600 koní a maximálně jede 322 km/h
Technologie
Microsoft uvolnil dávku oprav pro Windows, které se někteří smí vyhnout
Další kousek skládačky. Amazon spustil český Markeplace
Mapy.cz potkala největší změna za 10 let. Takhle teď vypadají
Honor 9 je v Česku. Přetahuje se s OnePlus 5, kdo toho za 13 tisíc nabídne víc
Malá legenda vstoupila do Windows Storu. IrfanView nabízí rychlé prohlížení a konverzi obrázků
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít