Název zastávky MHD jako místo pro reklamu

08. října 2007, 00:00 - Jiří Němeček
08. října 2007, 00:00

V názvech zastávek městské hromadné dopravy ve Zlíně se v poslední době začínají objevovat názvy společností. Jméno firmy najdou cestující v jízdních řádech, přímo na zastávkách či ho slyší z ohlašovacího systému uvnitř vozidel. Za reklamu v této formě zaplatí společnosti několik desítek tisíc korun ročně.

Mezi nové reklamní nosiče, které používá Dopravní společnosti Zlín-Otrokovice (DSZO), patří také plastová držadla zavěšená na madlech nad hlavami cestujících. Zatím je využívají hlavně velké firmy pro celoplošné reklamní akce. „Toto reklamní médium je ještě zcela neokoukané a upoutává téměř stoprocentní pozornost,“ uvedl Otto Doležal, vedoucí Agentury Zlín, jež je součástí DSZO. Dlouhodobě oblíbené jsou pak reklamní letáky ve vozidlech či polepy trolejbusů a autobusů.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče