Nastal čas expandovat na internet

03. dubna 2006, 00:00 - (rb)
03. dubna 2006, 00:00

V pražském BB Centru se uskutečnil první diskuzní večer z cyklu E-business Forum, který pořádají Asociace pro elektronickou komerci a Tuesday Business Network. O konkurenci internetových obchodů a kamenných prodejen diskutovali Pavel Sláma (vlevo) z Datart International, Jiří Řízek (druhý zprava) z Electro World, Ondřej Fryc (vpravo) z Internet Mall a Josef Suchánek z Internet-Shops.

Všichni vystupující se shodli, že ačkoliv internetový prodej představuje nyní jen dvě procenta celého trhu, bylo by chybou jej podcenit. Poměrně tvrdší diskuze se vedla okolo cen na internetu a v prodejnách. „Neplatí dogma, že internet musí být levnější. Více než třetinu výrobků umíme prodávat levněji,“ uvedl Jiří Řízek.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče