Nárůst prodeje

20. listopadu 2009, 11:31 - Táňa Králová
20. listopadu 2009, 11:31

Fruko-Schulz

Likérka Fruko-Schulz očekává, že letos prodá kolem 60 tisíc hektolitrů lihovin, což je o pět procent víc než vloni. „Podařilo se nám včas reagovat na vývoj trhu, kde spotřebitelé pod vlivem krize upřednostňují levnější konzumní lihoviny před značkovými,“ vysvětluje ředitel firmy Josef Nejedlý. Odbyt ve druhé polovině roku pozitivně ovlivnilo zásobování obchodních řetězců na Vánoce a také oznámené zvýšení spotřební daně a DPH od příštího roku. Vlajkovou lodí firmy Fruko-Schulz je Jindřichohradecký tuzemák, který od letošního srpna likérka vyváží také do Kanady. Do zahraničí letos dle odhadů prodá 6600 hektolitrů lihovin, tedy stejně jako vloni. Vyváží téměř do dvou desítek zemí včetně Austrálie, Číny nebo na Tchaj-wan. Firma letos přijala osm nových pracovníků a zaměstnává sto lidí. Vloni její obrat vzrostl o 17 procent na 833 milionů korun.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče