Nárůst prodeje

20. listopadu 2009, 11:31 - Táňa Králová
20. listopadu 2009, 11:31

Fruko-Schulz

Likérka Fruko-Schulz očekává, že letos prodá kolem 60 tisíc hektolitrů lihovin, což je o pět procent víc než vloni. „Podařilo se nám včas reagovat na vývoj trhu, kde spotřebitelé pod vlivem krize upřednostňují levnější konzumní lihoviny před značkovými,“ vysvětluje ředitel firmy Josef Nejedlý. Odbyt ve druhé polovině roku pozitivně ovlivnilo zásobování obchodních řetězců na Vánoce a také oznámené zvýšení spotřební daně a DPH od příštího roku. Vlajkovou lodí firmy Fruko-Schulz je Jindřichohradecký tuzemák, který od letošního srpna likérka vyváží také do Kanady. Do zahraničí letos dle odhadů prodá 6600 hektolitrů lihovin, tedy stejně jako vloni. Vyváží téměř do dvou desítek zemí včetně Austrálie, Číny nebo na Tchaj-wan. Firma letos přijala osm nových pracovníků a zaměstnává sto lidí. Vloni její obrat vzrostl o 17 procent na 833 milionů korun.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít