Menu Zavřít

Na WAP zdarma

1. 11. 2007
Autor: Euro.cz

O2/Centrum.cz

BRAND24

Telefónica O2 začala ve spolupráci s portálem Centrum.cz nabízet svým zákazníkům bezplatný přístup na WAP prostřednictvím mobilních telefonů. Zákazníci O2 tudíž mají zdarma přístup ke své e-mailové schránce na Centrum.cz, díky vyhledávači portálu mohou kdekoliv v terénu nalézat kontakt na firmy a úřady, zjistit aktuální dopravní situaci, předpověď počasí, číst zpravodajství nebo chatovat s kamarády. „To vše, aniž by se museli obávat o výši svého účtu. Všechny tyto služby jsou zdarma,“ říká Jan Karas, ředitel pro služby obsahu v Telefónice O2, jež je údajně prvním operátorem v Česku, který nabízí obdobnou službu bezplatně.
Základem je mobilní portál O2 Active, k němuž se z mobilu přistupuje prostřednictvím technologie WAP. V něm je zakomponovaný nový vyhledávač Centrum.cz, který obsahuje téměř 300 tisíc položek a kontaktů na firmy, úřady a státní instituce. „Naši zákazníci nyní mají všechny potřebné informace i zábavu stále po ruce, aniž by za ně museli platit,“ tvrdí Karas. Vyhledávání i výsledky jsou zdarma, účtován je jen prémiový obsah určený ke stažení do telefonu - tedy vyzváněcí melodie, tapety, hry či erotika. Před vstupem do placené části portálu jsou uživatelé vždy upozorněni o zpoplatnění. “Díky nové koncepci využití reklamy v mobilních obsahových službách budou náklady na jejich provoz hrazeny právě z těchto příjmů, a nikoliv z peněženek zákazníků,“ dodává Karas.
„Služba je nastavena tak, že vyhledávač rozpozná typ mobilu, ze kterého zákazník ,přichází´, a dokáže mu výsledky vyhledávání přizpůsobit,“ říká Pavel Mucha, výkonný ředitel Centrum.cz. Podobně se mobil přizpůsobí i chatovacímu programu xChat.cz, který již několik let funguje ve „standardním“ internetovém provedení v počítačích. Mucha říká: „Díky této spolupráci mohou uživatelé mobilů O2 využívat většinu praktických i zábavných služeb, na které jsou zvyklí z internetu. Inzerentům to zase otevírá novou možnost, jak oslovit zákazníky.“

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).