Na programu životní prostředí

01. června 2012, 12:06 - Naděžda Kubalíková
01. června 2012, 12:06

Unilever ČR

Společnost Unilever Česká republika loni zahájila interní kampaň Green Office. V rámci tohoto projektu si společnost předsevzala snížit dopad všech svých kancelářských činností na životní prostředí o deset procent. Zaměstnancům se svým chováním podařilo v roce 2011 vyprodukovat o 200 tun CO2 méně. Unilever za projekt Green Office získal ocenění v soutěži Top odpovědná firma 2011 v kategorii Inovátor v životním prostředí.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče