Na Moravě největší

21. září 2007, 20:26 - Tereza Regnerová
21. září 2007, 20:26

Somerston Olympia CZ

Trend rozšiřování nákupních a zábavních center potvrdila brněnská Olympia, která se rozrostla o jižní pasáž. Přístavbou o rozloze 30 tisíc metrů čtverečních získala vedle nových nájemců pozici největšího moravského centra. Autorem architektonického konceptu pasáže je stejně jako předtím britský architekt Clark Geddes, projekčně asistovala architektonická kancelář Arch Design. Investor Somerston Olympia CZ náklady neuvedl.
Nové pasáži bude dominovat rakouský obchod s nábytkem Kika. Olympia přivedla do Brna i další značky, zejména módní. Premiérově se zde představí švédský řetězec Lindex nebo švýcarská móda pro mladé Tally Weijl.
Ale ani letošní rozšíření Olympie nebude zřejmě posledním. „V průběhu roku 2009 by se měla opět rozrůstat. Investor postupuje obdobně jako například majitelé obchodního centra v Letňanech, které se po třech fázích rozšíří o další etapu nebo Metropole Zličín, jež se taktéž rozroste. Příčinou je sílící expanze domácích i zahraničních značek,“ říká Martin Žížala, vedoucí pronájmu maloobchodních prostor z Cushman & Wakefield.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít