Na internetu je nejefektivnější reklama na Google a Seznamu

04. srpna 2011, 13:07 - Profit, TZ
04. srpna 2011, 13:07

Majitelé web stránek a e-shopů měsíčně utratí v průměru 15 000 - 30 000 Kč na internetovou reklamu. Mezi nejpreferovanější marketingové aktivity patří reklamní kampaně v Google, Seznam, SEO optimalizace, newslettery, PR články a tvorba pomocných obsahových webů. Vyplývá to z průzkumu ByznysWeb.cz, který nabízí redakční systém na tvorbu www stránek a eshopů.

Foto: Profimedia.cz

„Z 500-ti oslovených klientů využívajících služby ByznysWeb.cz až 58 % považuje investici do PPC internetové reklamy za efektivní, jelikož je dobře měřitelná. Například, pokud podnikatel investuje 15 000 Kč, díky podrobnému měření ví, že z reklamy reálně získal 20 zákazníků, kteří nakoupili za 120 000 Kč. Návratnost investic je okamžitě viditelná. Takto přesné měření neumožňuje žádný jiný typ reklamy,“ popisuje výsledky průzkumu Ing. Petronela Varačková, marketing specialist ByznysWeb.cz.

Nejčastější je PPC reklama kombinovaná se SEO optimalizací, kterou preferuje až 26 % respondentů. 12 % oslovených zákazníků si vytvořilo pomocné obsahové www stránky na podporu prodeje a zvýšení návštěvnosti na svých webech; 4 % respondentů vidí potenciál i v odesílání hromadných mailů na vlastní nebo zakoupené databáze a v odesílání PR správ.

Zvyšování návštěvnosti na mých stránkách realizuji:

  • formou PPC reklamní kampaně (Sklik, Google AdWords, Etarget, Facebook)
58 %
  • SEO optimalizací
26 %
  • tvorbou pomocných obsahových webů
12 %
  • prostřednictvím hromadných mailů a PR správ
4 %

Zdroj: www.ByznysWeb.cz

„V průzkumu jsme dále zjišťovali, jakou částku majitelé eshopů a www stránek měsíčně minou na internetovou reklamu a zjistili jsme, že až 47 % zákazníků služby ByznysWeb.cz investuje 15 000 - 30 000 Kč na zviditelnění svého webu nebo e-shopu prostřednictvím internetové reklamy,“  dodává Ing. Varačková.  37 % oslovených respondentů vyčlení ze svého měsíčního rozpočtu na internetový marketing od 3000 do 15 000 Kč, 10 % více jak 30 000Kč a 6 % maximálne 3000 Kč.

Za měsíc investuji do internetové reklamy v průměru:

  • více jak 30 000 Kč
10 %
  • 15 000 - 30 000 Kč
47 %
  • 3000 - 15 000 Kč
37 %
  • max. 3000 Kč
6 %

Zdroj: www.ByznysWeb.cz

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Co se v roce 2018 změní se zvýšením zdravotního pojištění pro OBZP?
Je libo hypotéka se slevou?
Konec kvót na cukr - hrozba, nebo příležitost pro naše cukrovary?
Chcete změnit zdravotní pojišťovnu? Máte čas do 30. září, jinak až za půl roku
Čínské turbulence na trhu s kryptoměnami
Auta
Další ukázka hlavní výhody elektromobilů v praxi. Tesla…
Kviz: Poznáte tato známá americká auta?
Chystá se další velký sportovní sedan. Lexus už brzy ukáže LS F s výkonem 600 koní
Galerie: Co všechno vás čeká v běžném provozu, když si pořídíte Ladu Niva?
Malý crossover XC40 má po premiéře. Bude to první Volvo s novým tříválcem
Technologie
Nordic Telecom letos vypne CDMA. Než vybuduje LTE, přesune zákazníky k O2
Malý iPhone SE nebyl nikdy takhle levný. Operátoři šli s cenou výrazně níž než Apple
Xiaomi by mohlo nabídnout bezdrátové nabíjení. Zapojilo se do vývoje Qi
Shigeru Kumekawa: nová Bravia A1 je nabitá tou nejlepší technologií, říká prezident Sony Europe (rozhovor)
Další průšvih s 10nm procesem Intelu? Některé čipy Cannon Lake byly údajně odloženy
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít