Na internetu je nejefektivnější reklama na Google a Seznamu

Profit, TZ 04. srpna 2011, 13:07
04. srpna 2011, 13:07

Majitelé web stránek a e-shopů měsíčně utratí v průměru 15 000 - 30 000 Kč na internetovou reklamu. Mezi nejpreferovanější marketingové aktivity patří reklamní kampaně v Google, Seznam, SEO optimalizace, newslettery, PR články a tvorba pomocných obsahových webů. Vyplývá to z průzkumu ByznysWeb.cz, který nabízí redakční systém na tvorbu www stránek a eshopů.

Foto: Profimedia.cz

„Z 500-ti oslovených klientů využívajících služby ByznysWeb.cz až 58 % považuje investici do PPC internetové reklamy za efektivní, jelikož je dobře měřitelná. Například, pokud podnikatel investuje 15 000 Kč, díky podrobnému měření ví, že z reklamy reálně získal 20 zákazníků, kteří nakoupili za 120 000 Kč. Návratnost investic je okamžitě viditelná. Takto přesné měření neumožňuje žádný jiný typ reklamy,“ popisuje výsledky průzkumu Ing. Petronela Varačková, marketing specialist ByznysWeb.cz.

Nejčastější je PPC reklama kombinovaná se SEO optimalizací, kterou preferuje až 26 % respondentů. 12 % oslovených zákazníků si vytvořilo pomocné obsahové www stránky na podporu prodeje a zvýšení návštěvnosti na svých webech; 4 % respondentů vidí potenciál i v odesílání hromadných mailů na vlastní nebo zakoupené databáze a v odesílání PR správ.

Zvyšování návštěvnosti na mých stránkách realizuji:

  • formou PPC reklamní kampaně (Sklik, Google AdWords, Etarget, Facebook)
58 %
  • SEO optimalizací
26 %
  • tvorbou pomocných obsahových webů
12 %
  • prostřednictvím hromadných mailů a PR správ
4 %

Zdroj: www.ByznysWeb.cz

„V průzkumu jsme dále zjišťovali, jakou částku majitelé eshopů a www stránek měsíčně minou na internetovou reklamu a zjistili jsme, že až 47 % zákazníků služby ByznysWeb.cz investuje 15 000 - 30 000 Kč na zviditelnění svého webu nebo e-shopu prostřednictvím internetové reklamy,“  dodává Ing. Varačková.  37 % oslovených respondentů vyčlení ze svého měsíčního rozpočtu na internetový marketing od 3000 do 15 000 Kč, 10 % více jak 30 000Kč a 6 % maximálne 3000 Kč.

Za měsíc investuji do internetové reklamy v průměru:

  • více jak 30 000 Kč
10 %
  • 15 000 - 30 000 Kč
47 %
  • 3000 - 15 000 Kč
37 %
  • max. 3000 Kč
6 %

Zdroj: www.ByznysWeb.cz

Napravená chybička Pavel Páral

Musíte si přečíst

Brazilci sesadili Rousseffovou. Zastoupí ji…

Podniky chtějí, aby jednání o TTIP pokračovala

OPEC v srpnu vytěžil rekordně ropy

Jedno euro za jednu libru? Realita britských letišť

Irský precedens může spustit „korporátní“ exodus

Integrace migrantů za půl miliardy? Vláda posvětila…

Michal Horáček: Jen já a lidi
Michal Horáček, známý textař a možný prezidentský kandidát, v pořadu Euro TV slibuje, že se v kampani obejde bez politických stran i sponzorů. Agituje za pragmatický vztah k Číně, ale zároveň zůstává zastáncem EU. Islám je podle něj s českým prostředím nekompatibilní.
Zhlédnout další videa