Na houby a ryby jedině do Kauflandu

14. října 2015, 15:17 - Petr Novotný, Strategie
14. října 2015, 15:17

Obchodní řetězec Kaufland představil své dva nové reklamní spoty z dílny kreativní agentury Glanzer + Partner. Tematicky se nesou v duchu oblíbených českých aktivit – tedy houbaření a rybaření.

Pojetí nových spotů Kauflandu navazuje na ucelenou korporátní komunikaci, která má letos podobu kampaně Z lásky k Česku.

Spoty o délce 30 sekund jsou ke zhlédnutí do 4. listopadu na TV stanicích Barrandov, Prima, Nova a ČT. K vidění je také na firemním kanálu YouTube a facebookovém profilu Kauflandu.


Čtěte také: Láska k Česku vynesla Kauflandu ocenění


Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče