Na houby a ryby jedině do Kauflandu

14. října 2015, 15:17 - Petr Novotný, Strategie
14. října 2015, 15:17

Obchodní řetězec Kaufland představil své dva nové reklamní spoty z dílny kreativní agentury Glanzer + Partner. Tematicky se nesou v duchu oblíbených českých aktivit – tedy houbaření a rybaření.

Pojetí nových spotů Kauflandu navazuje na ucelenou korporátní komunikaci, která má letos podobu kampaně Z lásky k Česku.

Spoty o délce 30 sekund jsou ke zhlédnutí do 4. listopadu na TV stanicích Barrandov, Prima, Nova a ČT. K vidění je také na firemním kanálu YouTube a facebookovém profilu Kauflandu.


Čtěte také: Láska k Česku vynesla Kauflandu ocenění


Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče