Na houby a ryby jedině do Kauflandu

14. října 2015, 15:17 - Petr Novotný, Strategie
14. října 2015, 15:17

Obchodní řetězec Kaufland představil své dva nové reklamní spoty z dílny kreativní agentury Glanzer + Partner. Tematicky se nesou v duchu oblíbených českých aktivit – tedy houbaření a rybaření.

Pojetí nových spotů Kauflandu navazuje na ucelenou korporátní komunikaci, která má letos podobu kampaně Z lásky k Česku.

Spoty o délce 30 sekund jsou ke zhlédnutí do 4. listopadu na TV stanicích Barrandov, Prima, Nova a ČT. K vidění je také na firemním kanálu YouTube a facebookovém profilu Kauflandu.


Čtěte také: Láska k Česku vynesla Kauflandu ocenění


Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít