Na houby a ryby jedině do Kauflandu

14. října 2015, 15:17 - Petr Novotný, Strategie
14. října 2015, 15:17

Obchodní řetězec Kaufland představil své dva nové reklamní spoty z dílny kreativní agentury Glanzer + Partner. Tematicky se nesou v duchu oblíbených českých aktivit – tedy houbaření a rybaření.

Pojetí nových spotů Kauflandu navazuje na ucelenou korporátní komunikaci, která má letos podobu kampaně Z lásky k Česku.

Spoty o délce 30 sekund jsou ke zhlédnutí do 4. listopadu na TV stanicích Barrandov, Prima, Nova a ČT. K vidění je také na firemním kanálu YouTube a facebookovém profilu Kauflandu.


Čtěte také: Láska k Česku vynesla Kauflandu ocenění


Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Plná zaměstnanost v ČR: čím jsme si ji zasloužili?
Obtěžují vás nevyžádané telefonáty? Návod, jak se jim vyhnout
O 20 % víc než loni: ceny bytů opět rostou
Mají Češi na elektromobil? Hyundai hodlá rozšířit dojezd až na 500 kilometrů
Víte, kdo vlastní vaši banku? Ital, Rus, Rakušan, nebo Čech?
Auta
Nové BMW Z4 slibuje svobodu, ale počkáte si na ni až do…
Kouzlo bohaté sklizně: Zkusili jsme, jak se řídí moderní kombajn
Jeden Velorex 16/250 se dostal až do Chicaga. Teď je po renovaci a stojí přes 300 tisíc
Nokia 8 je tady. Znovuzrozená značka konečně představila špičkový telefon
Continental znovu vynalezl kolo, aby mohly elektromobily lépe brzdit
Technologie
Na počítače míří nový Skype. Nebude to taková divočina jako mobilní verze
Asus se úplně zbláznil. Uvedl 6 až 12 nových Zenfonů 4
GPS, laser a bohatá sklizeň: Zkusili jsme, jak se řídí moderní kombajn
Postrach fotografů a fotobank. Google umí perfektně odstranit vodoznak
Intel: top Coffee Lake má o 11 % lepší výkon v jednom vlákně. Kvůli AMD přejmenuje čipset
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít