Na design ještě není pozdě!

10. září 2007, 00:00 - (mar)
10. září 2007, 00:00

Pomůže atraktivní design prosadit výrobek v souboji s konkurencí? Firmy, které přijaly design do své obchodní strategie, tvrdí, že to chce čas i peníze. Mnohdy designéry „objevily“ až poté, co na trhu získali pevnou pozici. Jenže Česko se čím dál tím víc zmenšuje na drobnou vesnici v globálním světě, kde místa, obzvlášť pro menší firmy stále ubývá.

Pomůže atraktivní design prosadit výrobek v souboji s konkurencí?

Firmy, které přijaly design do své obchodní strategie, tvrdí, že to chce čas i peníze. Mnohdy designéry „objevily“ až poté, co na trhu získali pevnou pozici. Jenže Česko se čím dál tím víc zmenšuje na drobnou vesnici v globálním světě, kde místa, obzvlášť pro menší firmy stále ubývá. Ale naděje ukrojit si kus koláče na přesyceném trhu tu ještě je.

Konkurence z východu pulty zaplavuje nevkusnými a nekvalitními výrobky, a to potrvá ještě nějakou dobu. Tu by měly firmy využít a propůjčit svým výrobkům kulturu a hlavně neopouštět kvalitu. K tomu je ale důležité najít k designu vztah a naučit se jeho prostřednictvím zviditelnit. Nehledejte a neučte se však příliš dlouho, čas již začal neúprosně odpočítávat!

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče