Na design ještě není pozdě!

10. září 2007, 00:00 - (mar)
10. září 2007, 00:00

Pomůže atraktivní design prosadit výrobek v souboji s konkurencí? Firmy, které přijaly design do své obchodní strategie, tvrdí, že to chce čas i peníze. Mnohdy designéry „objevily“ až poté, co na trhu získali pevnou pozici. Jenže Česko se čím dál tím víc zmenšuje na drobnou vesnici v globálním světě, kde místa, obzvlášť pro menší firmy stále ubývá.

Pomůže atraktivní design prosadit výrobek v souboji s konkurencí?

Firmy, které přijaly design do své obchodní strategie, tvrdí, že to chce čas i peníze. Mnohdy designéry „objevily“ až poté, co na trhu získali pevnou pozici. Jenže Česko se čím dál tím víc zmenšuje na drobnou vesnici v globálním světě, kde místa, obzvlášť pro menší firmy stále ubývá. Ale naděje ukrojit si kus koláče na přesyceném trhu tu ještě je.

Konkurence z východu pulty zaplavuje nevkusnými a nekvalitními výrobky, a to potrvá ještě nějakou dobu. Tu by měly firmy využít a propůjčit svým výrobkům kulturu a hlavně neopouštět kvalitu. K tomu je ale důležité najít k designu vztah a naučit se jeho prostřednictvím zviditelnit. Nehledejte a neučte se však příliš dlouho, čas již začal neúprosně odpočítávat!

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče