Na design ještě není pozdě!

10. září 2007, 00:00 - (mar)
10. září 2007, 00:00

Pomůže atraktivní design prosadit výrobek v souboji s konkurencí? Firmy, které přijaly design do své obchodní strategie, tvrdí, že to chce čas i peníze. Mnohdy designéry „objevily“ až poté, co na trhu získali pevnou pozici. Jenže Česko se čím dál tím víc zmenšuje na drobnou vesnici v globálním světě, kde místa, obzvlášť pro menší firmy stále ubývá.

Pomůže atraktivní design prosadit výrobek v souboji s konkurencí?

Firmy, které přijaly design do své obchodní strategie, tvrdí, že to chce čas i peníze. Mnohdy designéry „objevily“ až poté, co na trhu získali pevnou pozici. Jenže Česko se čím dál tím víc zmenšuje na drobnou vesnici v globálním světě, kde místa, obzvlášť pro menší firmy stále ubývá. Ale naděje ukrojit si kus koláče na přesyceném trhu tu ještě je.

Konkurence z východu pulty zaplavuje nevkusnými a nekvalitními výrobky, a to potrvá ještě nějakou dobu. Tu by měly firmy využít a propůjčit svým výrobkům kulturu a hlavně neopouštět kvalitu. K tomu je ale důležité najít k designu vztah a naučit se jeho prostřednictvím zviditelnit. Nehledejte a neučte se však příliš dlouho, čas již začal neúprosně odpočítávat!

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče