Na českém trhu PR vzniklo konkurenční sdružení

11. října 2004, 00:00 - (vlk)
11. října 2004, 00:00

Nové profesní sdružení pro agentury Public Relations (PR), komora se zkratkou KoPR je podle zakladatelů otevřená vůči všem agenturám, tiskovým mluvčím i samostatným mediálním konzultantům. Předseda představenstva KoPR Mikoláš Černý říká, že sdružení chce hájit zájmy oboru.

Členství v něm má být podle jeho slov přístupnější než v již existující Asociaci Public Relations Agentur (APRA). „Nechceme jí konkurovat, spíše oceníme spolupráci,“ tvrdí Černý. KoPR rozlišuje individuální a korporátní členství a přijímá i zájemce, kteří jsou již členy sdružení APRA. Chce mapovat trh celé republiky, domnívá se totiž, že dosud je povědomí o oboru spíše pragocentrického charakteru. Zároveň chce zbavit obor PR špatné pověsti tím, že jasně a přesně vymezí oblast jeho činnosti.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Macron ve stopách Babiše
Velký dovolenkový speciál: jak nejlépe používat platební kartu na dovolené
Finance.cz nově najdete v aplikaci Tapito
Čeká naši společnost revoluční změna díky technologii blockchain?
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Auta
BMW X3 třetí generace je lehčí, rychlejší a nabídne klíč s…
Jaguar opět rozšířil nabídku motorů pro XE, XF a F-Pace. Nový dvoulitr 30t má 300 koní
Tradiční londýnská taxi dostanou elektrický pohon. Premiéra proběhne v Goodwoodu
Proč má být Kia Stinger tak dobrá? Protože na Nürbrugringu odjela desítky tisíc kilometrů
Test na pondělí: Porsche Macan 2.0T
Technologie
Další hardwarové chyby procesorů. AMD má problém v Ryzenu, Intel u Skylake a Kaby Lake
Facebook hledá v Hollywoodu originální skriptované pořady. „Vysílat“ by mohl brzy
Více Linuxu ve Windows Storu. Microsoft pro testování uvolnil dvě edice SUSE
Hvězdou YouTubu beze slov. Tyhle kanály vás budou bavit, i když se v nich nemluví
Tamron představil pořádné tele. První objektiv pro zrcadlovky s 22× zoomem
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít