Na českém trhu PR vzniklo konkurenční sdružení

11. října 2004, 00:00 - (vlk)
11. října 2004, 00:00

Nové profesní sdružení pro agentury Public Relations (PR), komora se zkratkou KoPR je podle zakladatelů otevřená vůči všem agenturám, tiskovým mluvčím i samostatným mediálním konzultantům. Předseda představenstva KoPR Mikoláš Černý říká, že sdružení chce hájit zájmy oboru.

Členství v něm má být podle jeho slov přístupnější než v již existující Asociaci Public Relations Agentur (APRA). „Nechceme jí konkurovat, spíše oceníme spolupráci,“ tvrdí Černý. KoPR rozlišuje individuální a korporátní členství a přijímá i zájemce, kteří jsou již členy sdružení APRA. Chce mapovat trh celé republiky, domnívá se totiž, že dosud je povědomí o oboru spíše pragocentrického charakteru. Zároveň chce zbavit obor PR špatné pověsti tím, že jasně a přesně vymezí oblast jeho činnosti.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít