Na českém trhu PR vzniklo konkurenční sdružení

11. října 2004, 00:00 - (vlk)
11. října 2004, 00:00

Nové profesní sdružení pro agentury Public Relations (PR), komora se zkratkou KoPR je podle zakladatelů otevřená vůči všem agenturám, tiskovým mluvčím i samostatným mediálním konzultantům. Předseda představenstva KoPR Mikoláš Černý říká, že sdružení chce hájit zájmy oboru.

Členství v něm má být podle jeho slov přístupnější než v již existující Asociaci Public Relations Agentur (APRA). „Nechceme jí konkurovat, spíše oceníme spolupráci,“ tvrdí Černý. KoPR rozlišuje individuální a korporátní členství a přijímá i zájemce, kteří jsou již členy sdružení APRA. Chce mapovat trh celé republiky, domnívá se totiž, že dosud je povědomí o oboru spíše pragocentrického charakteru. Zároveň chce zbavit obor PR špatné pověsti tím, že jasně a přesně vymezí oblast jeho činnosti.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče