Možnosti telemarketingu

09. června 2003, 00:00 - Připravil Zdeněk Kubín
09. června 2003, 00:00

Telemarketing zaujímá v České republice stále větší prostor v nabízených službách. Na rozdíl od některých států západní Evropy, kde telemarketing již stagnuje, u nás je ještě stále rezerva pro jeho využití v nejrůznějších oborech. Řada firem má zájem získat informace o nových trendech telemarketingu u nás i o možnostech využití moderní telekomunikační technologie.

Tomuto zájmu vychází vstříc konference Telemarketing Czech 2003, kterou 16. června pořádá v TOP Hotelu Praha Pasante, s. r. o., za mediálního partnerství Profitu. Konference, která má v podnázvu „Telemarketing jako efektivní nástroj prodeje a podpory prodeje“, je určena především pro management všech stupňů řízení, pracovníky marketingu a prodejních oddělení, podnikatele z oblasti výroby, poskytování služeb a obchodních činností, pro firmy zabývající se poskytováním služeb v oblasti telemarketingu a direct marketingu, firmy dodávající hardwarové a softwarové prostředky pro firemní call centra a pro poskytovatele telekomunikačních služeb. Mezi hlavními tématy konference jsou možnosti využití aktivního a pasivního telemarketingu, telemarketing jako nástroj prodeje, výhody a nevýhody firemních call center ve srovnání s využitím externích služeb či databáze potenciálních klientů. Účastníci se budou moci seznámit i s příkladovou studií fungování interních call center a realizovaných projektů.

www.pasante.cz, tel. 234 600 602

Mohlo by vás zajímat

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

Hry pro příležitostné hráče