Mountfield: Neobvyklá služba zákazníkům...

05. května 2003, 00:00 - Připravil Zdeněk Kubín, kubin@profit.cz
05. května 2003, 00:00

po deseti letechPřed deseti lety, v čísle 19/1993, psal Profit o firmě Mountfield. Po deseti letech se Profit ptal ředitele a zároveň spolumajitele firmy Ivana Drbohlava, co se změnilo za dobu její, existence a co považuje za největší úspěch."Od roku 1993 se v Mountfieldu událo velmi mnoho.

po deseti letech

Před deseti lety, v čísle 19/1993, psal Profit o firmě Mountfield. Po deseti letech se Profit ptal ředitele a zároveň spolumajitele firmy Ivana Drbohlava, co se změnilo za dobu její, existence a co považuje za největší úspěch.

„Od roku 1993 se v Mountfieldu událo velmi mnoho. Krátce řečeno, firma dospěla, zesílila a stala se dominantní na tuzemském trhu se zahradní technikou a bazény. V roce 1994 jsme měli 12 vlastních prodejních center. Dnes je jich 49 a jsou rovnoměrně rozmístěna po celé republice. V roce 1996 Mountfield poprvé překročil hranici jedné miliardy roční maloobchodní tržby. Vloni jsme dosáhli už 2,15 miliardy korun. V roce 1998 se Mountfield, do té doby fungující na základě živnostenského oprávnění, změnil na akciovou společnost. V průběhu let jsme výrazně rozšířili prodávaný sortiment, například o další nadzemní a zapuštěné bazény, zahradní traktory, ale také třeba jízdní kola nebo skútry. Rozšířili jsme také výrazně služby. Jako první jsme už od roku 2001 začali poskytovat na veškerý sortiment dvouletou záruku (tedy o 2 roky dříve než stanovil zákon). Od 22. dubna 2003 jsme se rozhodli jít ještě dál: začali jsme na veškerý sortiment poskytovat sedmiletou záruku! Tak dlouhou záruku si můžeme dovolit poskytovat díky tomu, že jsme od letoška začali zákazníkům poskytovat na tuzemské poměry zcela revoluční, převratné služby: Technicky vyspělejší výrobky odvážejí naši speciálně vyškolení technici zákazníkům až na zahradu, tam je před zákazníkem sestaví, uvedou do provozu, předvedou všechny funkce při praktické činnosti a poskytnou veškeré potřebné rady k jejich správné obsluze a údržbě. To vše je už v ceně, zákazníci neplatí za tuto službu ani korunu navíc. Obdobný postup je i u nadzemních bazénů. Abychom mohli tyto služby poskytovat, přijali jsme 280 nových zaměstnanců, kteří prošli speciálně zaměřenými školeními. Vybavili jsme je veškerou montážní technikou a 96 novými montážními automobily. V současně době jsme největší a nejaktivnější prodejci zahradní techniky a bazénů v ČR. To považujeme za svůj největší úspěch.“

Mohlo by vás zajímat

Finance
ČNB reguluje výši hypoték. Kolik mohou banky půjčovat v zahraničí?
Vyřizování dětského pasu nenechávejte na poslední chvíli. Rychlopas se prodraží.
Praktický návod: jak začít s bitcoinem – výběr vhodné peněženky
EU: Jak vysoké je zdanění práce u podprůměrných mezd?
Macron ve stopách Babiše
Auta
Prohlédli jsme si nový Opel Grandland X. Jak prostorný je…
Škoda vyrobila už šest milionů Octavií
Na prodej je krásná Škoda 130 RS. Její cena vás ale pravděpodobně nepotěší
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid jezdí za 1,4 litru na 100 km
Škoda Citigo má i po faceliftu pořád co nabídnout (první jízdní dojmy)
Technologie
Tip: Jak skrýt ikonu Windows Defenderu v oznamovací oblasti? [Windows 10]
Ve Windows Storu se objevil neoficiální, ale funkcemi nabitý klient pro Google Play Music
Objevily se těžní verze Radeonů Polaris. Na trh se vrací RX 470, někdy i s výstupy
Den D přišel. Evropská komise udělila Googlu rekordní pokutu 2,42 miliardy eur
Legendární John Romero prodává Dooma II. Na diskety se vám i podepíše
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít