Monitoring eMerite využije vyhledávací funkce od Ataxo

20. ledna 2011, 10:25 - Profit, TZ
20. ledna 2011, 10:25

Mezi softwarové nástroje, které jsou východiskem k vyhodnocování obsahu internetových diskusí službou eMerite VOBID, přibývá software Ataxo Social Insider (ASI).

Foto: Ataxo

Společnost eMerite tím rozšiřuje dosah svého vyhledávání zmínek o firmách a jejich produktech na sociálních sítích, v komentářích pod články na libovolných serverech, na fanouškovských diskusních fórech, v hodnoceních spotřebitelů na e-shopech, v textech blogerů a podobně.

Firma eMerite je v ČR partnerem světových provozovatelů softwarových nástrojů, určených k monitoringu sociálních médií. Nově uzavřená smlouva s Ataxo Czech upevňuje vedoucí tržní pozici eMerite v rozsahu monitoringu internetových diskusí. „Zařazení Ataxo Social Insideru k námi používaným nástrojům plyne z poznání, že jedině souběžné využití několika vyhledávacích softwarů maximalizuje počet nalezených klíčových slov. Přínosem ASI je především široké pokrytí českých a slovenských sociálních sítí,“ poznamenal k navázání spolupráce Martin Petrášek, ředitel eMerite.

Ověřili jsme si, že zatímco jeden software je ideální k monitoringu diskusí na Facebooku, jiný má přednosti ve vyhodnocování komunikace na Twitteru, další se nejlépe hodí k určování emočního vyznění příspěvků, další k identifikaci nejvlivnějších diskutérů nebo ke zjišťování jejich sociodemografického profilu,“ doplnil Petrášek.

Kombinované využití specializovaných softwarů přináší službě eMerite VOBID řadu konkurenčních výhod. Její volitelnou součástí je např. urgentní ad hoc reporting, kdy jsou klienti informováni o nově vzniklých kritických diskusích do několika hodin, aby mohli okamžitě reagovat. Všechny vyhledané příspěvky procházejí v eMerite filtrací bezcenných zmínek klíčových slov tak, aby reporty klientům obsahovaly skutečně jen důležité a podnětné informace o tom, jak danou firmu či značku lidé hodnotí. Součástí VOBIDu je i dohledávání příspěvků bez klíčových slov, v nichž na sebe diskutující reagují a vyjadřují se ke klientovi, aniž ho výslovně jmenují. Opomenout nelze ani vyhodnocování vlivu pasivních účastníků diskusí, kteří nenapíšou text, ale proklikávají tlačítka (tzv. sociální pluginy) „To se mi líbí“, „Souhlasím“, „Nesouhlasím“ apod. - počty těchto prokliků totiž mohou zcela změnit dopad dané diskuse na klienta, než jaký vyplývá z textu příspěvků.

K zákazníkům eMerite patří například České aerolinie, Danone, Komerční banka, Michelin, TESCO, Úřad vlády, Vodafone, klienti společnosti Anopress IT, OMD Czech a dalších partnerů.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Státní dluh USA, Činy, Ruska a dalších zemí. Kolik dluží domácnosti a firmy?
O prázdninách projedete méně. Benzín i nafta pořád zlevňují
Zákaz kožešinových farem ročně ušetří život více jak 20 000 zvířat, ale senátoři ho nechtěli schválit
Hypotéky 2017: Regulace má za důsledek unifikaci hypoték
OECD: Jak vysoké je maximální zdanění na straně zaměstnance?
Auta
10 nejrizikovějších ojetin, kterým je lepší se zdaleka…
Audi, BMW a Mercedes upraví software milionům starších dieselů. Kvůli emisím
Nástupce Bugatti Chiron bude muset přejít na elektřinu. Bez ní by už nezrychlil
Test motocyklu BMW S 1000 XR: Superbike na chůdách
Kvíz na pátek: Poznáte značku a model auta podle obrázku?
Technologie
AdwCleaner 7.0 odhalí více breberek a skenuje rychleji
Projekt otevřeného ne-x86 počítače žije. Talos II bude ještě letos, s IBM Power9 a za míň
OneDrive rozšiřuje zálohování starších verzí na všechny typy souborů
Tip: Chtějí po vás telefonní číslo kvůli registraci? Která SIM je pro to nejlepší?
Microsoftu se daří hlavně díky Office a cloudu. Zdvojnásobil zisk
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít