Monitoring eMerite využije vyhledávací funkce od Ataxo

20. ledna 2011, 10:25 - Profit, TZ
20. ledna 2011, 10:25

Mezi softwarové nástroje, které jsou východiskem k vyhodnocování obsahu internetových diskusí službou eMerite VOBID, přibývá software Ataxo Social Insider (ASI).

Foto: Ataxo

Společnost eMerite tím rozšiřuje dosah svého vyhledávání zmínek o firmách a jejich produktech na sociálních sítích, v komentářích pod články na libovolných serverech, na fanouškovských diskusních fórech, v hodnoceních spotřebitelů na e-shopech, v textech blogerů a podobně.

Firma eMerite je v ČR partnerem světových provozovatelů softwarových nástrojů, určených k monitoringu sociálních médií. Nově uzavřená smlouva s Ataxo Czech upevňuje vedoucí tržní pozici eMerite v rozsahu monitoringu internetových diskusí. „Zařazení Ataxo Social Insideru k námi používaným nástrojům plyne z poznání, že jedině souběžné využití několika vyhledávacích softwarů maximalizuje počet nalezených klíčových slov. Přínosem ASI je především široké pokrytí českých a slovenských sociálních sítí,“ poznamenal k navázání spolupráce Martin Petrášek, ředitel eMerite.

Ověřili jsme si, že zatímco jeden software je ideální k monitoringu diskusí na Facebooku, jiný má přednosti ve vyhodnocování komunikace na Twitteru, další se nejlépe hodí k určování emočního vyznění příspěvků, další k identifikaci nejvlivnějších diskutérů nebo ke zjišťování jejich sociodemografického profilu,“ doplnil Petrášek.

Kombinované využití specializovaných softwarů přináší službě eMerite VOBID řadu konkurenčních výhod. Její volitelnou součástí je např. urgentní ad hoc reporting, kdy jsou klienti informováni o nově vzniklých kritických diskusích do několika hodin, aby mohli okamžitě reagovat. Všechny vyhledané příspěvky procházejí v eMerite filtrací bezcenných zmínek klíčových slov tak, aby reporty klientům obsahovaly skutečně jen důležité a podnětné informace o tom, jak danou firmu či značku lidé hodnotí. Součástí VOBIDu je i dohledávání příspěvků bez klíčových slov, v nichž na sebe diskutující reagují a vyjadřují se ke klientovi, aniž ho výslovně jmenují. Opomenout nelze ani vyhodnocování vlivu pasivních účastníků diskusí, kteří nenapíšou text, ale proklikávají tlačítka (tzv. sociální pluginy) „To se mi líbí“, „Souhlasím“, „Nesouhlasím“ apod. - počty těchto prokliků totiž mohou zcela změnit dopad dané diskuse na klienta, než jaký vyplývá z textu příspěvků.

K zákazníkům eMerite patří například České aerolinie, Danone, Komerční banka, Michelin, TESCO, Úřad vlády, Vodafone, klienti společnosti Anopress IT, OMD Czech a dalších partnerů.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče