Módní řetězec plánuje franšízy

21. února 2005, 00:00 - Petr Kučera
21. února 2005, 00:00

Španělský obchodní řetězec 13 Búho ST plánuje expanzi do České republiky a na Slovenko. Pomocí franšízinku chce vybudovat síť prodejen nabízejících značky alternativní módy pro mladou generaci Gizbo, Spoon, Biohazard, Sun-Tzu či Dasouza.

„Česko a Slovensko jsou pro nás v rámci střední a východní Evropy strategické trhy, na které chceme proniknout a vytvořit si zde stabilní pozici. Kontaktujeme proto velká obchodní centra i malé podnikatele, kteří již provozují pobočky franšízinku pro jiné módní značky,“ řekla Andrea Perdochová ze společnosti 13 Búho ST. Dodala, že řetězec se zajímá především o česká a slovenská města s více než 80 tisíci obyvateli. S poukazem na probíhající jednání však zatím nezveřejnila, kolik prodejen by chtěla firma v Česku a na Slovensku otevřít.

Mohlo by vás zajímat

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

Hry pro příležitostné hráče