Módní řetězec plánuje franšízy

21. února 2005, 00:00 - Petr Kučera
21. února 2005, 00:00

Španělský obchodní řetězec 13 Búho ST plánuje expanzi do České republiky a na Slovenko. Pomocí franšízinku chce vybudovat síť prodejen nabízejících značky alternativní módy pro mladou generaci Gizbo, Spoon, Biohazard, Sun-Tzu či Dasouza.

„Česko a Slovensko jsou pro nás v rámci střední a východní Evropy strategické trhy, na které chceme proniknout a vytvořit si zde stabilní pozici. Kontaktujeme proto velká obchodní centra i malé podnikatele, kteří již provozují pobočky franšízinku pro jiné módní značky,“ řekla Andrea Perdochová ze společnosti 13 Búho ST. Dodala, že řetězec se zajímá především o česká a slovenská města s více než 80 tisíci obyvateli. S poukazem na probíhající jednání však zatím nezveřejnila, kolik prodejen by chtěla firma v Česku a na Slovensku otevřít.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít