Módní řetězec plánuje franšízy

21. února 2005, 00:00 - Petr Kučera
21. února 2005, 00:00

Španělský obchodní řetězec 13 Búho ST plánuje expanzi do České republiky a na Slovenko. Pomocí franšízinku chce vybudovat síť prodejen nabízejících značky alternativní módy pro mladou generaci Gizbo, Spoon, Biohazard, Sun-Tzu či Dasouza.

„Česko a Slovensko jsou pro nás v rámci střední a východní Evropy strategické trhy, na které chceme proniknout a vytvořit si zde stabilní pozici. Kontaktujeme proto velká obchodní centra i malé podnikatele, kteří již provozují pobočky franšízinku pro jiné módní značky,“ řekla Andrea Perdochová ze společnosti 13 Búho ST. Dodala, že řetězec se zajímá především o česká a slovenská města s více než 80 tisíci obyvateli. S poukazem na probíhající jednání však zatím nezveřejnila, kolik prodejen by chtěla firma v Česku a na Slovensku otevřít.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče