Mladá fronta vydává odbornou ročenku Strategie Guide 2013

08. dubna 2013, 07:00 - red
08. dubna 2013, 07:00

Jak se rozdělí necelých 60 miliard korun, které v ceníkových cenách firmy ročně vynaloží za reklamu? Kdo je kdo v marketingové komunikaci, koho se vyplatí sledovat a jaké trendy budou ovlivňovat dění v oboru v příštích měsících? To vše je součástí ojedinělé ročenky Strategie Guide 2013, kterou v dubnu jako samostatně prodejnou přílohu měsíčníku Strategie vydává Mladá fronta.

Významnou částí ročenky je žebříček TOP 100 zadavatelů reklamy v Česku včetně meziročního srovnání a investic do celkem devíti různých mediatypů. Právě z těchto dat je zřetelně vidět, jakým způsobem se vyvíjejí reklamní preference jednotlivých odvětví. Marketingová oddělení firem i další zúčastněné složky „reklamně-potravinového řetězce“, především výzkumné, kreativní, mediální nebo public relations agentury, pak mohou v ročence najít cennou inspiraci ke strategickým rozhodnutím včetně vyhledávání dalších příležitostí.

Právě těmito agenturami, i když zdaleka ne jen jimi, se zabývá další podstatná část Strategie Guide 2013. V samostatných sekcích věnovaných mimo jiné komunikačním agenturám, novým médiím, signmakingu, venkovní reklamě, polygrafii, direkt marketingu, e-commerce, výzkumu trhu, eventům a výstavnictví ročenka hodnotí současný stav těchto jednotlivých oborů a vyzdvihuje trendy, které budou určující pro zbytek roku 2013 i pro rok 2014.

V každé sekci marketingové komunikace navíc ročenka přináší přehled relevantních firem s kompletními a ověřenými kontaktními údaji. Celkově tak Strategie Guide 2013 nabídne kontakty na stovky společností.

Editoriální část ročenky Strategie Guide 2013 mapuje současné rozložení sil v médiích v závislosti na objemu proinzerovaných peněz a kromě trendů v jednotlivých komunikačních oborech také přináší přehled významných osobností, jejichž kroky se v blízké budoucnosti vyplatí sledovat.

Ročenka vychází 18. dubna a při včasné objednávce do 17. dubna na adrese www.strategie.cz/rocenka2013 nebo na bezplatné lince 800 248 248 ji můžete získat za zvýhodněnou cenu 149 Kč (plná cena je 199 Kč).

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče