Mladá fronta vydává odbornou ročenku Strategie Guide 2013

08. dubna 2013, 07:00 - red
08. dubna 2013, 07:00

Jak se rozdělí necelých 60 miliard korun, které v ceníkových cenách firmy ročně vynaloží za reklamu? Kdo je kdo v marketingové komunikaci, koho se vyplatí sledovat a jaké trendy budou ovlivňovat dění v oboru v příštích měsících? To vše je součástí ojedinělé ročenky Strategie Guide 2013, kterou v dubnu jako samostatně prodejnou přílohu měsíčníku Strategie vydává Mladá fronta.

Významnou částí ročenky je žebříček TOP 100 zadavatelů reklamy v Česku včetně meziročního srovnání a investic do celkem devíti různých mediatypů. Právě z těchto dat je zřetelně vidět, jakým způsobem se vyvíjejí reklamní preference jednotlivých odvětví. Marketingová oddělení firem i další zúčastněné složky „reklamně-potravinového řetězce“, především výzkumné, kreativní, mediální nebo public relations agentury, pak mohou v ročence najít cennou inspiraci ke strategickým rozhodnutím včetně vyhledávání dalších příležitostí.

Právě těmito agenturami, i když zdaleka ne jen jimi, se zabývá další podstatná část Strategie Guide 2013. V samostatných sekcích věnovaných mimo jiné komunikačním agenturám, novým médiím, signmakingu, venkovní reklamě, polygrafii, direkt marketingu, e-commerce, výzkumu trhu, eventům a výstavnictví ročenka hodnotí současný stav těchto jednotlivých oborů a vyzdvihuje trendy, které budou určující pro zbytek roku 2013 i pro rok 2014.

V každé sekci marketingové komunikace navíc ročenka přináší přehled relevantních firem s kompletními a ověřenými kontaktními údaji. Celkově tak Strategie Guide 2013 nabídne kontakty na stovky společností.

Editoriální část ročenky Strategie Guide 2013 mapuje současné rozložení sil v médiích v závislosti na objemu proinzerovaných peněz a kromě trendů v jednotlivých komunikačních oborech také přináší přehled významných osobností, jejichž kroky se v blízké budoucnosti vyplatí sledovat.

Ročenka vychází 18. dubna a při včasné objednávce do 17. dubna na adrese www.strategie.cz/rocenka2013 nebo na bezplatné lince 800 248 248 ji můžete získat za zvýhodněnou cenu 149 Kč (plná cena je 199 Kč).

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Najděte si novou práci do září
Plná zaměstnanost v ČR: čím jsme si ji zasloužili?
Obtěžují vás nevyžádané telefonáty? Návod, jak se jim vyhnout
O 20 % víc než loni: ceny bytů opět rostou
Mají Češi na elektromobil? Hyundai hodlá rozšířit dojezd až na 500 kilometrů
Auta
Na Audi RS Q5 už čekat nemusíte. K dispozici je SQ5…
Retro na neděli: Ford GT40 vznikl jako pomsta značce Ferrari
Povinné ručení: Jak na změnu smlouvy a snížení ceny
Galerie: Škoda Karoq se chlubí digitálním přístrojovým štítem. Taková věc tu ale byla už dávno
Nové BMW Z4 slibuje svobodu, ale počkáte si na ni až do jara 2018
Technologie
Až přijdou těžaři. Zásoby lithia v Krušných horách jsou velké, ruda ale není vydatná
První 120Hz 4K monitor je tu. S nižším rozlišením umí i 480 Hz a vyrábí ho dva nadšenci
Tento týden podcast Cnews FM nebude
Co přinese Intel Coffee Lake do lowendu? Máme parametry Pentií, takt až 3,9 GHz
Povinné ručení: Jak na změnu smlouvy a snížení ceny
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít