Milion eur do návštěvnického centra

30. srpna 2011, 15:10 - Naděžda Kubalíková
30. srpna 2011, 15:10

Staropramen

Pivovar Staropramen otevřel nové zákaznické centrum, jehož cílem je přiblížit ducha Prahy zahraničním návštěvníkům. Centrum provede hosty dějinami Staropramenu od jeho založení v roce 1869 až do současnosti. V expozici návštěvníci najdou mnoho prvků z původního pivovaru, včetně originálních mosazných mísících kádí a dodávky Tatra, která staropramen rozvážela zákazníkům ve třicátých letech 20. století. Ve varně je umístěno šestnáct obřích obrazovek, které návštěvníkům do detailu představí proces vaření piva ve Staropramenu. Hosty na exkurzi doprovází jedna z nejvýznamnějších postav v dějinách Staropramenu, hlavní sládek Josef Paspa. Investice do nového centra přesáhla 1,2 milionu eur.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče