Michelin ocenil zákazníky i prodejce

06. srpna 2007, 00:00 - (eha)
06. srpna 2007, 00:00

Zástupci společnosti Michelin předali v pražské restauraci Petřínské terasy výhry vítězům marketingové soutěže. Za každý nákup čtyř letních pneumatik obdržel zákazník stírací los. Mezi cenami byl například zájezd za padesát tisíc korun či LCD televizor. Co vyhrál kupující, přitom získal i prodejce.

Každý, kdo zodpověděl připravenou otázku, byl zařazen do losování o novou Škodu Fabia. Obchodní ředitel Michelinu Richard Troster (vpravo) předal dvě Fabie prodejkyni Zdeňce Koubkové (vlevo) - jedna jí zůstane, druhá je pro výherce z řad zákazníků.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče