Michelin ocenil zákazníky i prodejce

06. srpna 2007, 00:00 - (eha)
06. srpna 2007, 00:00

Zástupci společnosti Michelin předali v pražské restauraci Petřínské terasy výhry vítězům marketingové soutěže. Za každý nákup čtyř letních pneumatik obdržel zákazník stírací los. Mezi cenami byl například zájezd za padesát tisíc korun či LCD televizor. Co vyhrál kupující, přitom získal i prodejce.

Každý, kdo zodpověděl připravenou otázku, byl zařazen do losování o novou Škodu Fabia. Obchodní ředitel Michelinu Richard Troster (vpravo) předal dvě Fabie prodejkyni Zdeňce Koubkové (vlevo) - jedna jí zůstane, druhá je pro výherce z řad zákazníků.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče