Michal Riegel

28. března 2011, 13:15 - Naděžda Kubalíková
28. března 2011, 13:15

Intersnack

ředitel marketingu

Na pozici ředitele marketingu společnosti Intersnack nastoupil Michal Riegel (35), pozice brand manažerů obsadili Jaroslav Ďurkovský a Marek Gold. Cílem nového týmu je i nadále posilovat image především značky Bohemia. Michal Riegel (na snímku) přichází s desetiletými zkušenostmi marketingového manažera ze společnosti Stock Plzeň – Božkov. Během své kariéry působil také ve společnosti Opavia. Studoval na nizozemské Arnhem Business School a na Západočeské univerzitě v Plzni. Jaroslav Ďurkovský má na starost tradiční červenou řadu Bohemia chips a dětskou řadu PomBär, Marek Gold zodpovídá především za značky Senza, Grande a segment pečiva.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Dá se pracovat s invalidním důchodem? Jde to, ale...
Zaměstnávání a brigády mladistvých a jejich pracovní podmínky podle zákoníku práce
Silná Evropa je podle Merkelové pro USA výhodná
500 korun navíc pro rodinu s dětmi od července 2017?
Auta
Toyota Yaris GRMN zní hodně naštvaně. Na český trh dorazí…
Nové Audi A8 dostane unikátní podvozek, který reaguje na nerovnosti i riziko kolize
Nejlepším motorem roku 2017 je osmiválec Ferrari. Poprvé se volil také nejlepší elektromotor
Bugatti Chiron čeká na lepší pneumatiky. Pak zkusí překonat 450 km/h
Že jste ještě neviděli Porsche 911 GT2 RS? Nevadí, stejně už je vyprodané
Technologie
Tahle zahnutá výloha je ve skutečnosti obří flexibilní OLED panel od LG
Stahujte zdarma zombie co-op řežbu Killing Floor. Ale musíte si pospíšit
Intel zlevnil všechny Xeony Phi. Nejvýkonnější modely víc než o polovinu
Steam rozjel letní výprodeje her. Nákupní horečku mu ale překazili „hackeři“
New York Times diskuze nezruší. Hloupé komentáře bude mazat umělá inteligence
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít