Michal Riegel

28. března 2011, 13:15 - Naděžda Kubalíková
28. března 2011, 13:15

Intersnack

ředitel marketingu

Na pozici ředitele marketingu společnosti Intersnack nastoupil Michal Riegel (35), pozice brand manažerů obsadili Jaroslav Ďurkovský a Marek Gold. Cílem nového týmu je i nadále posilovat image především značky Bohemia. Michal Riegel (na snímku) přichází s desetiletými zkušenostmi marketingového manažera ze společnosti Stock Plzeň – Božkov. Během své kariéry působil také ve společnosti Opavia. Studoval na nizozemské Arnhem Business School a na Západočeské univerzitě v Plzni. Jaroslav Ďurkovský má na starost tradiční červenou řadu Bohemia chips a dětskou řadu PomBär, Marek Gold zodpovídá především za značky Senza, Grande a segment pečiva.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Co se v roce 2018 změní se zvýšením zdravotního pojištění pro OBZP?
Je libo hypotéka se slevou?
Konec kvót na cukr - hrozba, nebo příležitost pro naše cukrovary?
Chcete změnit zdravotní pojišťovnu? Máte čas do 30. září, jinak až za půl roku
Čínské turbulence na trhu s kryptoměnami
Auta
Peugeot 208, 2008 a příbuzné Citroëny dostanou do dvou let…
Porsche 911 GT2 RS údajně zajede Nordschleife pod sedm minut
Další ukázka hlavní výhody elektromobilů v praxi. Tesla ovládla největší drag race
Kviz: Poznáte tato známá americká auta?
Chystá se další velký sportovní sedan. Lexus už brzy ukáže LS F s výkonem 600 koní
Technologie
GPU Vega 11 by mohlo mít 2048 shaderů, AMD s ním prý chystá Radeony RX Vega 32 a 28
Intel prý chystá už i dvoujádrové Kaby Lake-X, extrémní Core i3 pro platformu X299
Nvidia nabízí levnější Shield TV. V balení však nemá gamepad
Jedna z nejlepších hororových her je teď zdarma. Stáhněte si Outlast
Nordic Telecom letos vypne CDMA. Než vybuduje LTE, přesune zákazníky k O2
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít