Michal Riegel

28. března 2011, 13:15 - Naděžda Kubalíková
28. března 2011, 13:15

Intersnack

ředitel marketingu

Na pozici ředitele marketingu společnosti Intersnack nastoupil Michal Riegel (35), pozice brand manažerů obsadili Jaroslav Ďurkovský a Marek Gold. Cílem nového týmu je i nadále posilovat image především značky Bohemia. Michal Riegel (na snímku) přichází s desetiletými zkušenostmi marketingového manažera ze společnosti Stock Plzeň – Božkov. Během své kariéry působil také ve společnosti Opavia. Studoval na nizozemské Arnhem Business School a na Západočeské univerzitě v Plzni. Jaroslav Ďurkovský má na starost tradiční červenou řadu Bohemia chips a dětskou řadu PomBär, Marek Gold zodpovídá především za značky Senza, Grande a segment pečiva.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít