Michal Riegel

28. března 2011, 13:15 - Naděžda Kubalíková
28. března 2011, 13:15

Intersnack

ředitel marketingu

Na pozici ředitele marketingu společnosti Intersnack nastoupil Michal Riegel (35), pozice brand manažerů obsadili Jaroslav Ďurkovský a Marek Gold. Cílem nového týmu je i nadále posilovat image především značky Bohemia. Michal Riegel (na snímku) přichází s desetiletými zkušenostmi marketingového manažera ze společnosti Stock Plzeň – Božkov. Během své kariéry působil také ve společnosti Opavia. Studoval na nizozemské Arnhem Business School a na Západočeské univerzitě v Plzni. Jaroslav Ďurkovský má na starost tradiční červenou řadu Bohemia chips a dětskou řadu PomBär, Marek Gold zodpovídá především za značky Senza, Grande a segment pečiva.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče