Michal Jordan: Transparentnost může být prázdné slovo

16. srpna 2013, 10:38 - Michal Jordan
16. srpna 2013, 10:38

Nedávno jsme mohli číst rozhovor s ředitelem CET 21, panem Andruškem, mimo jiné o tom, jak vysoce transparentní je projekt peoplemetrů SPMS skupiny Nova a agentury Médea. Je však transparentností, že k tomuto tvrzení kromě PR článků zúčastněných osob neexistují ověřitelné důkazy?

Zadání výběrového řízení ani detailní metodické parametry projektu nejsou známy. Jako by nestačilo, že jde o projekt jedné televizní skupiny, která navíc motivuje své loajální diváky k účasti v měření prostřednictvím masivní propagace v pořadu Volejte Novu.

Význam transparentnosti, zdá se, směřuje od průhlednosti spíš k neviditelnosti a naprosté prázdnotě. Že se o transparentnosti projektu napíše v novinách, ale přece neznamená, že tomu tak je i ve skutečnosti.

Poskytnutí tohoto prostoru mne naplňuje nadějí, že média budou aktivní v získávání faktických informací a nespokojí se s jednostrannými výroky mediálních celebrit. Ukončení nejpodrobnějšího auditu v historii peoplemetrového projektu ATO-Mediaresearch prostřednictvím auditora doporučeného CET 21 je hozená rukavice, ne?

Autor je místopředseda představenstva Mediaresearch


Čtěte také:

Nova vystoupila z Asociace televizních organizací

Jan Andruško: Dvojí měření bude dočasná záležitost

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít