Menší firmy prý zanedbávají vzdělávání

05. února 2007, 00:00 - Tomáš Johánek
05. února 2007, 00:00

Malé a střední firmy neinvestují do vzdělávání tolik peněz, kolik by v zájmu zvýšení konkurenceschopnosti a udržení na trhu měly. Vyplývá to z průzkumu Hospodářské komory. „Výdaje českých podniků a dalších organizací na vzdělávání zaměstnanců nedosahují ani poloviny výdajů v podnicích původních 15 členských zemí,“ uvedla projektová manažerka Podnikatelské akademie Martina Smutná.

Malé a střední firmy neinvestují do vzdělávání tolik peněz, kolik by v zájmu zvýšení konkurenceschopnosti a udržení na trhu měly. Vyplývá to z průzkumu Hospodářské komory. „Výdaje českých podniků a dalších organizací na vzdělávání zaměstnanců nedosahují ani poloviny výdajů v podnicích původních 15 členských zemí,“ uvedla projektová manažerka Podnikatelské akademie Martina Smutná.

Nadaní a schopní lidé podle ní většinou končí ve velkých společnostech, které jim jejich růst umožní. Pouhá čtvrtina českých firem považuje celoživotní vzdělávání za důležitou součást personální politiky a rozvoj lidských zdrojů za podmínku prosperity.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče