Menší firmy prý zanedbávají vzdělávání

05. února 2007, 00:00 - Tomáš Johánek
05. února 2007, 00:00

Malé a střední firmy neinvestují do vzdělávání tolik peněz, kolik by v zájmu zvýšení konkurenceschopnosti a udržení na trhu měly. Vyplývá to z průzkumu Hospodářské komory. „Výdaje českých podniků a dalších organizací na vzdělávání zaměstnanců nedosahují ani poloviny výdajů v podnicích původních 15 členských zemí,“ uvedla projektová manažerka Podnikatelské akademie Martina Smutná.

Malé a střední firmy neinvestují do vzdělávání tolik peněz, kolik by v zájmu zvýšení konkurenceschopnosti a udržení na trhu měly. Vyplývá to z průzkumu Hospodářské komory. „Výdaje českých podniků a dalších organizací na vzdělávání zaměstnanců nedosahují ani poloviny výdajů v podnicích původních 15 členských zemí,“ uvedla projektová manažerka Podnikatelské akademie Martina Smutná.

Nadaní a schopní lidé podle ní většinou končí ve velkých společnostech, které jim jejich růst umožní. Pouhá čtvrtina českých firem považuje celoživotní vzdělávání za důležitou součást personální politiky a rozvoj lidských zdrojů za podmínku prosperity.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít