Méně koncesionářů i reklamy

29. dubna 2011, 14:38 - ČTK
29. dubna 2011, 14:38

Český rozhlas

Český rozhlas sice loni hospodařil se ziskem před zdaněním 125 milionů korun, zároveň se ale potýkal se dvěma negativními trendy. Koncem minulého roku mu začali ubývat koncesionáři. Měsíčně se jich odhlásilo v průměru 1500. Celkem má ČRo kolem tří milionů koncesionářů z domácností. Rozhlas také loni prodal méně reklamy, než původně počítal. Konkrétní výši reklamních příjmů však neupřesnil.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče