Medvídek pro děti

04. prosince 2008, 18:24 - David Kasl
04. prosince 2008, 18:24

Spar ČOS

Nadace Terezy Maxové připravila společně se společností Spar ČOS ojedinělý marketingový projekt Teribear. V síti obchodů Interspar a supermarketů Spar je možné zakoupit kolekci produktů s medvídkovým motivem a v souladu s heslem projektu „hrdinou může být každý“ putuje určitá částka ze zakoupeného výrobku na konto nadace (například z ceny hrnku Teribear 59,90 korun jde nadaci deset korun, za nákup trička za 399 korun získá nadace 50 korun). Výtěžek bude použit na rozvoj náhradní rodinné péče, a tím i snížení počtu dětí v ústavní péči. Hlavní symbol projektu - medvídka Teribear - navrhla reklamní agentura Fabrika dle předlohy české malířky Dity Štěpánové.

Mohlo by vás zajímat

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

Hry pro příležitostné hráče