Medvídek pro děti

04. prosince 2008, 18:24 - David Kasl
04. prosince 2008, 18:24

Spar ČOS

Nadace Terezy Maxové připravila společně se společností Spar ČOS ojedinělý marketingový projekt Teribear. V síti obchodů Interspar a supermarketů Spar je možné zakoupit kolekci produktů s medvídkovým motivem a v souladu s heslem projektu „hrdinou může být každý“ putuje určitá částka ze zakoupeného výrobku na konto nadace (například z ceny hrnku Teribear 59,90 korun jde nadaci deset korun, za nákup trička za 399 korun získá nadace 50 korun). Výtěžek bude použit na rozvoj náhradní rodinné péče, a tím i snížení počtu dětí v ústavní péči. Hlavní symbol projektu - medvídka Teribear - navrhla reklamní agentura Fabrika dle předlohy české malířky Dity Štěpánové.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Kde vám zítra za vysvědčení dají slevu nebo dárek?
Kolik si koupíte za 1000 Kč na dovolené v Turecku nebo v Chorvatsku?
10 věcí, které by měl OSVČ znát o placení zdravotního pojištění
Hypotéky jsou více regulované a dražší, přesto zájem o ně roste
Co je třeba mít při silniční kontrole u sebe, abyste nedostali pokutu?
Auta
Totálka do šrotu? Kdepak. Z těchto vraků dělají v Rusku…
Pouštní supersport Zarooq SandRacer 500 GT jde do výroby. Stojí přes 10 milionů
Galerie: Range Rover nafocený na nejhezčích místech Severní Ameriky. Pokochejte se
BMW chystá ostré SUV X3 M jako soupeře pro Porsche Macan Turbo
Renault-Alpine A110 vypadá při testování na Nordschleife docela schopně
Technologie
iPhone slaví 10 let. Na svět přišel bez MMS, Javy, Flashe, GPS i videa
Potvrzeno: Samsung chystá duální foťák a okopíruje přitom princip od Huawei
Laserový projektor od Xiaomi vykouzlí 150palcový obraz jen 50 cm od stěny
NAND Flash se zápisem QLC je skutečností. Toshiba ji začíná vyrábět, jeden čip má 96 GB
Virtuál Kaktus zruší FB zdarma i zpomalené surfování. Data ale budou levnější
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít