Medvídek pro děti

04. prosince 2008, 18:24 - David Kasl
04. prosince 2008, 18:24

Spar ČOS

Nadace Terezy Maxové připravila společně se společností Spar ČOS ojedinělý marketingový projekt Teribear. V síti obchodů Interspar a supermarketů Spar je možné zakoupit kolekci produktů s medvídkovým motivem a v souladu s heslem projektu „hrdinou může být každý“ putuje určitá částka ze zakoupeného výrobku na konto nadace (například z ceny hrnku Teribear 59,90 korun jde nadaci deset korun, za nákup trička za 399 korun získá nadace 50 korun). Výtěžek bude použit na rozvoj náhradní rodinné péče, a tím i snížení počtu dětí v ústavní péči. Hlavní symbol projektu - medvídka Teribear - navrhla reklamní agentura Fabrika dle předlohy české malířky Dity Štěpánové.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Jak se rychle a snadno zorientovat v německých volbách
Co se v roce 2018 změní se zvýšením zdravotního pojištění pro OBZP?
Je libo hypotéka se slevou?
Konec kvót na cukr - hrozba, nebo příležitost pro naše cukrovary?
Chcete změnit zdravotní pojišťovnu? Máte čas do 30. září, jinak až za půl roku
Auta
Retro: Lada Niva, Škoda Trekka a další socialistické off…
Peugeot 208, 2008 a příbuzné Citroëny dostanou do dvou let elektrické verze
Porsche 911 GT2 RS údajně zajede Nordschleife pod sedm minut
Další ukázka hlavní výhody elektromobilů v praxi. Tesla ovládla největší drag race
Kviz: Poznáte tato známá americká auta?
Technologie
Školství není připraveno na dobu, kdy budeme mít internet v těle
Je tu GeForce GTX 1080 Ti s upgradovanou pamětí: Evga vydává model s 12GHz GDDR5X
AMD má možná kšeft od Tesly. Prý jí pomáhá vyvíjet AI procesory pro samořídící auta
Další ukázka hlavní výhody elektromobilů v praxi. Tesla ovládla největší drag race
Windows 10 Insider Preview build 16296 opravuje drobné chyby. Pozor na jazykové balíčky
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít