Mediální trh: Nepoučitelný bulvár

05. května 2003, 00:00 - admin
05. května 2003, 00:00

Zaujalo násNa světlo mediálního světa se v České republice dere nový deník. Jmenovat se bude Impuls a jeho náplní má být bulvár. Vydavatelem je majitel distribuční firmy Mediaprint Ivan Kaufmann, tedy člověk, který by měl mít mediální trh "přečtený". Nelze mu upřít odvahu.

Zaujalo nás

Na světlo mediálního světa se v České republice dere nový deník. Jmenovat se bude Impuls a jeho náplní má být bulvár. Vydavatelem je majitel distribuční firmy Mediaprint Ivan Kaufmann, tedy člověk, který by měl mít mediální trh „přečtený“. Nelze mu upřít odvahu. Přijít po neúspěchu Supru s dalším bulvárem je čin dosti sebevražedný. Konkurovat mu nebude pouze Blesk, ale i řada deníků se solidním jménem, které se k bulváru již delší dobu přiklánějí. Doporučovali bychom proto jiný projekt: Vydávat slušné, konzervativní noviny, které by vyplnily skutečnou mezeru na našem mediálním trhu.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít