Mediální trh: Nepoučitelný bulvár

05. května 2003, 00:00 - admin
05. května 2003, 00:00

Zaujalo násNa světlo mediálního světa se v České republice dere nový deník. Jmenovat se bude Impuls a jeho náplní má být bulvár. Vydavatelem je majitel distribuční firmy Mediaprint Ivan Kaufmann, tedy člověk, který by měl mít mediální trh "přečtený". Nelze mu upřít odvahu.

Zaujalo nás

Na světlo mediálního světa se v České republice dere nový deník. Jmenovat se bude Impuls a jeho náplní má být bulvár. Vydavatelem je majitel distribuční firmy Mediaprint Ivan Kaufmann, tedy člověk, který by měl mít mediální trh „přečtený“. Nelze mu upřít odvahu. Přijít po neúspěchu Supru s dalším bulvárem je čin dosti sebevražedný. Konkurovat mu nebude pouze Blesk, ale i řada deníků se solidním jménem, které se k bulváru již delší dobu přiklánějí. Doporučovali bychom proto jiný projekt: Vydávat slušné, konzervativní noviny, které by vyplnily skutečnou mezeru na našem mediálním trhu.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče