Mediální trh: Nepoučitelný bulvár

05. května 2003, 00:00 - admin
05. května 2003, 00:00

Zaujalo násNa světlo mediálního světa se v České republice dere nový deník. Jmenovat se bude Impuls a jeho náplní má být bulvár. Vydavatelem je majitel distribuční firmy Mediaprint Ivan Kaufmann, tedy člověk, který by měl mít mediální trh "přečtený". Nelze mu upřít odvahu.

Zaujalo nás

Na světlo mediálního světa se v České republice dere nový deník. Jmenovat se bude Impuls a jeho náplní má být bulvár. Vydavatelem je majitel distribuční firmy Mediaprint Ivan Kaufmann, tedy člověk, který by měl mít mediální trh „přečtený“. Nelze mu upřít odvahu. Přijít po neúspěchu Supru s dalším bulvárem je čin dosti sebevražedný. Konkurovat mu nebude pouze Blesk, ale i řada deníků se solidním jménem, které se k bulváru již delší dobu přiklánějí. Doporučovali bychom proto jiný projekt: Vydávat slušné, konzervativní noviny, které by vyplnily skutečnou mezeru na našem mediálním trhu.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče