Martini Dolce, prosím!

18. června 2010, 12:40 - Denisa Kollmannová
18. června 2010, 12:40

EURO light

Suché, co nejsušší Martini je out jako kobaltová modř loňského léta. Na scénu nastupuje nový drink, který bude značka Martini vyrábět ve spolupráci s módním sexy duem, Domenicem Dolcem a Stefanem Gabbanou. Jen v této chvíli ještě neznáme jeho charakter, až do prezentace to značka nijak neupřesňovala. Ale upřímně – velké překvapení to není. Dolce a Gabbana s Martini spolupracují už deset let, navrhli speciální Martini kolekci oděvů a ve svých obchodech v Miláně a Šanghaji otevřeli luxusní Martini bary. Jde to dobře – styly obou značek totiž spolu výborně ladí. Značka Martini, vlastněná bermudskou společností Bacardi, se profiluje výraznými reklamami v retro stylu padesátých let, v nichž móda hraje hlavní roli a dodává alkoholu šmrnc. Už dříve se jim dařilo prodávat pod svou značkou třeba sluneční brýle, ale k většímu průniku na pole módy nedošlo. Zrovna tak jsou opatrní Dolce & Gabbana – nechtějí přílišnými extenzemi značku vyčerpat. Martini bary uvnitř značkových butiků D&G ale pomáhají přitáhnout zákazníky – ne byznysmeny, kteří mají hodně peněz, málo času a chtějí klasický oblek – ale zlatou mládež a dobře zajištěné třicátníky, kteří se při nakupování chtějí bavit, trávit v butiku více času, vybírat si stylové doplňky a také po očku sledovat, co mají jiní příslušníci klanu zrovna na sobě. Móda a alkohol, to jde vůbec dobře dohromady – prodej jednoho totiž zvedá prodeje druhého, navíc se dá skvěle propojit v marketingové komunikaci životního stylu. Bernard Arnault, ředitel LVMH, by mohl vyprávět – nikoliv náhodou tato zkratka spojuje značky Louis Vuitton a Moët Hennessy a reprezentuje jednoho z největších konglomerátů na poli luxusního zboží. Zatímco se však éterické slečny od Vuittona se sklenkou šampaňského vyjímají nejlépe na jachtě, zakotvené v Cannes, drink Martini a D&G bude určitě zacílený jinak. Po Jamesi Bondovi zdědí dobrodružství, po Sophii Lorenové vosí pas a oční linky a po Dolcem a Gabbanovi smysl pro divoké mejdany a veselé jízdy. Vsaďte se.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Dá se pracovat s invalidním důchodem? Jde to, ale...
Zaměstnávání a brigády mladistvých a jejich pracovní podmínky podle zákoníku práce
Silná Evropa je podle Merkelové pro USA výhodná
500 korun navíc pro rodinu s dětmi od července 2017?
Auta
Policie konečně dovolila hasičům zveřejnit fotky z nehody…
Test ojetiny: Volkswagen Golf VII je skvělý, ale dieselu bychom se vyhnuli
Kvíz na pátek: Poznáte, kterým autům patří tyto interiéry?
Audi S5 Cabriolet se přiblížilo k RS 5. Může za to Hans-Jürgen Abt
Toyota Yaris GRMN zní hodně naštvaně. Na český trh dorazí začátkem příštího roku
Technologie
Aprílová GeForce GTX do USB skutečně existuje. Nvidia omezenou sérii rozdá
Google po letech ustoupil. Nebude číst vaše e-maily kvůli reklamě
Nvidia GeForce GT 1030 – jak se hraje na grafice za 2000 Kč (uživatelská recenze)
Cnews FM: Zneužívá Microsoft monopolní postavení vůči výrobcům antivirů? [podcast]
Je v pořádku, když vám šéf čte e-maily?
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít