Martini Dolce, prosím!

18. června 2010, 12:40 - Denisa Kollmannová
18. června 2010, 12:40

EURO light

Suché, co nejsušší Martini je out jako kobaltová modř loňského léta. Na scénu nastupuje nový drink, který bude značka Martini vyrábět ve spolupráci s módním sexy duem, Domenicem Dolcem a Stefanem Gabbanou. Jen v této chvíli ještě neznáme jeho charakter, až do prezentace to značka nijak neupřesňovala. Ale upřímně – velké překvapení to není. Dolce a Gabbana s Martini spolupracují už deset let, navrhli speciální Martini kolekci oděvů a ve svých obchodech v Miláně a Šanghaji otevřeli luxusní Martini bary. Jde to dobře – styly obou značek totiž spolu výborně ladí. Značka Martini, vlastněná bermudskou společností Bacardi, se profiluje výraznými reklamami v retro stylu padesátých let, v nichž móda hraje hlavní roli a dodává alkoholu šmrnc. Už dříve se jim dařilo prodávat pod svou značkou třeba sluneční brýle, ale k většímu průniku na pole módy nedošlo. Zrovna tak jsou opatrní Dolce & Gabbana – nechtějí přílišnými extenzemi značku vyčerpat. Martini bary uvnitř značkových butiků D&G ale pomáhají přitáhnout zákazníky – ne byznysmeny, kteří mají hodně peněz, málo času a chtějí klasický oblek – ale zlatou mládež a dobře zajištěné třicátníky, kteří se při nakupování chtějí bavit, trávit v butiku více času, vybírat si stylové doplňky a také po očku sledovat, co mají jiní příslušníci klanu zrovna na sobě. Móda a alkohol, to jde vůbec dobře dohromady – prodej jednoho totiž zvedá prodeje druhého, navíc se dá skvěle propojit v marketingové komunikaci životního stylu. Bernard Arnault, ředitel LVMH, by mohl vyprávět – nikoliv náhodou tato zkratka spojuje značky Louis Vuitton a Moët Hennessy a reprezentuje jednoho z největších konglomerátů na poli luxusního zboží. Zatímco se však éterické slečny od Vuittona se sklenkou šampaňského vyjímají nejlépe na jachtě, zakotvené v Cannes, drink Martini a D&G bude určitě zacílený jinak. Po Jamesi Bondovi zdědí dobrodružství, po Sophii Lorenové vosí pas a oční linky a po Dolcem a Gabbanovi smysl pro divoké mejdany a veselé jízdy. Vsaďte se.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Potřebuje Fed skutečně snižovat svoji bilanci?
Porovnání cen másla v roce 1985 a 2017. Proč stojí máslo 50 Kč?
Adopce vs. pěstounská péče: svěří vám úřady dítě do péče?
Proč je v Česku drahé volání?
OSVČ a výdajový paušál v praktických příkladech
Auta
Do prodeje jde velmi speciální Honda NSX. Zájemci za ni…
Že fotbalisté touží nejvíce po Bentley? Omyl. Nejžádanější auto vás určitě překvapí
Bentley si myslí, že speciálních edicí není nikdy dost. Continental GT proto dostal další
Auto za průměrný plat? Jde to, ale musíte slevit z mnoha požadavků
Rolls-Royce dnes představí nový Phantom. Premiéru můžete sledovat živě
Technologie
WhatsApp stále roste. Denně jej používá miliarda lidí, proteče jím 55 miliard zpráv
USB 3.2 se představuje. Zrychlí na 20 Gb/s i se starými kabely, mohlo by přijít už brzy
Google po sedmi letech vypnul Instant Search. Návrhy výsledků vyhledávání se již nezobrazují
Microsoft zkouší, jak při prohlížení webu přejít z mobilu na počítač [Windows Insider]
Ryzen 3 jde na trh, cenami míří pod Core i3. A konečně vychází i APU Bristol Ridge
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít