Martini Dolce, prosím!

18. června 2010, 12:40 - Denisa Kollmannová
18. června 2010, 12:40

EURO light

Suché, co nejsušší Martini je out jako kobaltová modř loňského léta. Na scénu nastupuje nový drink, který bude značka Martini vyrábět ve spolupráci s módním sexy duem, Domenicem Dolcem a Stefanem Gabbanou. Jen v této chvíli ještě neznáme jeho charakter, až do prezentace to značka nijak neupřesňovala. Ale upřímně – velké překvapení to není. Dolce a Gabbana s Martini spolupracují už deset let, navrhli speciální Martini kolekci oděvů a ve svých obchodech v Miláně a Šanghaji otevřeli luxusní Martini bary. Jde to dobře – styly obou značek totiž spolu výborně ladí. Značka Martini, vlastněná bermudskou společností Bacardi, se profiluje výraznými reklamami v retro stylu padesátých let, v nichž móda hraje hlavní roli a dodává alkoholu šmrnc. Už dříve se jim dařilo prodávat pod svou značkou třeba sluneční brýle, ale k většímu průniku na pole módy nedošlo. Zrovna tak jsou opatrní Dolce & Gabbana – nechtějí přílišnými extenzemi značku vyčerpat. Martini bary uvnitř značkových butiků D&G ale pomáhají přitáhnout zákazníky – ne byznysmeny, kteří mají hodně peněz, málo času a chtějí klasický oblek – ale zlatou mládež a dobře zajištěné třicátníky, kteří se při nakupování chtějí bavit, trávit v butiku více času, vybírat si stylové doplňky a také po očku sledovat, co mají jiní příslušníci klanu zrovna na sobě. Móda a alkohol, to jde vůbec dobře dohromady – prodej jednoho totiž zvedá prodeje druhého, navíc se dá skvěle propojit v marketingové komunikaci životního stylu. Bernard Arnault, ředitel LVMH, by mohl vyprávět – nikoliv náhodou tato zkratka spojuje značky Louis Vuitton a Moët Hennessy a reprezentuje jednoho z největších konglomerátů na poli luxusního zboží. Zatímco se však éterické slečny od Vuittona se sklenkou šampaňského vyjímají nejlépe na jachtě, zakotvené v Cannes, drink Martini a D&G bude určitě zacílený jinak. Po Jamesi Bondovi zdědí dobrodružství, po Sophii Lorenové vosí pas a oční linky a po Dolcem a Gabbanovi smysl pro divoké mejdany a veselé jízdy. Vsaďte se.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Chcete změnit zdravotní pojišťovnu? Máte čas do 30. září, jinak až za půl roku
Čínské turbulence na trhu s kryptoměnami
Nepovinný PES by měl podnikatelům usnadnit práci. V čem a jak?
Co je dobré vědět o superhrubé mzdě?
Polil vás v hospodě číšník? Kdo to zaplatí?
Auta
Kolik toho doopravdy utáhne nový Land Rover Discovery?…
Mitsubishi oživí jméno Evolution. Bude to koncept spojující vše, co fanoušci nenávidí
Lamborghini Huracán Super Trofeo Evo je „levná“ cesta k závodění
Člověk převlečený za sedadlo? Ano, i to je při vývoji autonomních vozů potřeba
Toyota má nový program na úpravu svých vozů. Sportovní může být třeba i Prius
Technologie
Hotová informační průtrž. Google za dva týdny přestaví tyhle smartphony a počítače
Vyšla přelomová verze Minecraftu pro mobily, konzole a Windows 10
HEIF podporují Dropbox a Google Photos, zato OneDrive (a Windows 10) nikoli
Člověk převlečený za sedadlo? Ito je při vývoji autonomních vozů potřeba
Změřte si rychlost internetu
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít