Martin Tolar, Alois Balíček

25. října 2010, 16:53 - Naděžda Kubalíková
25. října 2010, 16:53

Microsoft

obchodní ředitel, manažer marketingu

Novým ředitelem obchodní divize pro malé a střední firmy Microsoft se stal Martin Tolar. Náplní jeho práce je rozvoj spolupráce a obchodních příležitostí v segmentu malých a středních firem v České republice. Obchodu a marketingu se věnuje již třináct let, před svým příchodem do Microsoftu pracoval v pozici country manažera ve společnosti Tech Data Distribution. Tolar vystudoval strojní fakultu Vysokého učení technického v Brně a postgraduální studium managementu a marketingu na ekonomické fakultě stejné vysoké školy. Ve svém volném čase se věnuje mnoha sportovním aktivitám, zejména lyžování, snowboardingu, hokeji, plachtění a tenisu. Alois Balíček nově vykonává pozici manažera marketingu. Ve své funkci bude zodpovědný za řízení všech marketingových aktivit české pobočky. V Microsoftu působí tři roky, doposud zastával pozici manažera marketingové komunikace. Předtím pracoval jako senior konzultant ve společnosti Comtech Group. Balíček v současné době studuje MBA program na Vysoké škole ekonomie a managementu. Ve volných chvílích běhá, zajímá se o historii reklamy a film.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče