Martin Tolar, Alois Balíček

25. října 2010, 16:53 - Naděžda Kubalíková
25. října 2010, 16:53

Microsoft

obchodní ředitel, manažer marketingu

Novým ředitelem obchodní divize pro malé a střední firmy Microsoft se stal Martin Tolar. Náplní jeho práce je rozvoj spolupráce a obchodních příležitostí v segmentu malých a středních firem v České republice. Obchodu a marketingu se věnuje již třináct let, před svým příchodem do Microsoftu pracoval v pozici country manažera ve společnosti Tech Data Distribution. Tolar vystudoval strojní fakultu Vysokého učení technického v Brně a postgraduální studium managementu a marketingu na ekonomické fakultě stejné vysoké školy. Ve svém volném čase se věnuje mnoha sportovním aktivitám, zejména lyžování, snowboardingu, hokeji, plachtění a tenisu. Alois Balíček nově vykonává pozici manažera marketingu. Ve své funkci bude zodpovědný za řízení všech marketingových aktivit české pobočky. V Microsoftu působí tři roky, doposud zastával pozici manažera marketingové komunikace. Předtím pracoval jako senior konzultant ve společnosti Comtech Group. Balíček v současné době studuje MBA program na Vysoké škole ekonomie a managementu. Ve volných chvílích běhá, zajímá se o historii reklamy a film.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít