Martin Jahoda

22. března 2011, 11:35 - Naděžda Kubalíková
22. března 2011, 11:35

StarBev

group marketing manager

Po téměř pěti letech v marketingu společnosti Pivovary Staropramen byl Martin Jahoda jmenován group marketing managerem v přední středoevropské pivovarské skupině StarBev, do které Pivovary Staropramen patří. V nové funkci bude zodpovědný za marketingovou podporu značky Staropramen na exportních trzích a rozvoj inovací skupiny. Martin Jahoda vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze. Do marketingového oddělení společnosti Pivovary Staropramen nastoupil v roce 2006 a postupně působil v pozicích brand executive, brand manager a projektový manager. Má rád florbal, kytarovou muziku a nezávislé cestování.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít