Martin Jahoda

22. března 2011, 11:35 - Naděžda Kubalíková
22. března 2011, 11:35

StarBev

group marketing manager

Po téměř pěti letech v marketingu společnosti Pivovary Staropramen byl Martin Jahoda jmenován group marketing managerem v přední středoevropské pivovarské skupině StarBev, do které Pivovary Staropramen patří. V nové funkci bude zodpovědný za marketingovou podporu značky Staropramen na exportních trzích a rozvoj inovací skupiny. Martin Jahoda vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze. Do marketingového oddělení společnosti Pivovary Staropramen nastoupil v roce 2006 a postupně působil v pozicích brand executive, brand manager a projektový manager. Má rád florbal, kytarovou muziku a nezávislé cestování.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče