Marketing přilákal sto padesát hostů

12. května 2008, 00:00 - Renata Lichtenegerová
12. května 2008, 00:00

Konzultační centrum Dobrý web uspořádalo další ze série svých odborných konferencí, tentokrát na téma „Internetový marketing – motor úspěšného e-businessu“.

V pražském hotelu Clarion se sešlo na sto padesát účastníků z řad zájemců o problematiku internetového marketingu. Přednášky se týkaly především PPC reklamy, e-mail marketingu a zážitkových webů. Na programu byla témata jako nejčastější mýty o fulltextovém vyhledávání Seznamu, způsoby vyhodnocování brandové reklamy nebo podstata webové grafiky.

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče