Mark BBDO na shortlistu Filmu

24. června 2010, 18:11 - bry
24. června 2010, 18:11

Česká reklama se dočkala prvního úspěchu na letošních Cannes Lions.

Agentuře Mark BBDO se podařilo prosadit mezi práce nominované na vítězství v prestižní kategorii Film. Shortlistu se dočkal spot Lyžování poslepu pro český paralympijský tým. Jde tak o zatím jediný úspěch českých prací, ze Slovenska se na shortlist kategorie PR prosadila kampaň Růžoví kuklaci pro pojišťovnu Union, která se ale nakonec mezi vítězné kampaně nedostala. Zítra budou zveřejněny shortlisty kategorie Film Craft (filmová produkce) a nejprestižnější Titanium & Integrated, výsledky budou známy v sobotu večer.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít