Mark BBDO na shortlistu Filmu

24. června 2010, 18:11 - bry
24. června 2010, 18:11

Česká reklama se dočkala prvního úspěchu na letošních Cannes Lions.

Agentuře Mark BBDO se podařilo prosadit mezi práce nominované na vítězství v prestižní kategorii Film. Shortlistu se dočkal spot Lyžování poslepu pro český paralympijský tým. Jde tak o zatím jediný úspěch českých prací, ze Slovenska se na shortlist kategorie PR prosadila kampaň Růžoví kuklaci pro pojišťovnu Union, která se ale nakonec mezi vítězné kampaně nedostala. Zítra budou zveřejněny shortlisty kategorie Film Craft (filmová produkce) a nejprestižnější Titanium & Integrated, výsledky budou známy v sobotu večer.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Macron ve stopách Babiše
Velký dovolenkový speciál: jak nejlépe používat platební kartu na dovolené
Finance.cz nově najdete v aplikaci Tapito
Čeká naši společnost revoluční změna díky technologii blockchain?
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Auta
BMW X3 třetí generace je lehčí, rychlejší a nabídne klíč s…
Jaguar opět rozšířil nabídku motorů pro XE, XF a F-Pace. Nový dvoulitr 30t má 300 koní
Tradiční londýnská taxi dostanou elektrický pohon. Premiéra proběhne v Goodwoodu
Proč má být Kia Stinger tak dobrá? Protože na Nürbrugringu odjela desítky tisíc kilometrů
Test na pondělí: Porsche Macan 2.0T
Technologie
Úspěch jako hrom. Na oběžné dráze je první česká nanodružice
Další hardwarové chyby procesorů. AMD má problém v Ryzenu, Intel u Skylake a Kaby Lake
Facebook hledá v Hollywoodu originální skriptované pořady. „Vysílat“ by mohl brzy
Více Linuxu ve Windows Storu. Microsoft pro testování uvolnil dvě edice SUSE
Hvězdou YouTubu beze slov. Tyhle kanály vás budou bavit, i když se v nich nemluví
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít