Mark BBDO na shortlistu Filmu

24. června 2010, 18:11 - bry
24. června 2010, 18:11

Česká reklama se dočkala prvního úspěchu na letošních Cannes Lions.

Agentuře Mark BBDO se podařilo prosadit mezi práce nominované na vítězství v prestižní kategorii Film. Shortlistu se dočkal spot Lyžování poslepu pro český paralympijský tým. Jde tak o zatím jediný úspěch českých prací, ze Slovenska se na shortlist kategorie PR prosadila kampaň Růžoví kuklaci pro pojišťovnu Union, která se ale nakonec mezi vítězné kampaně nedostala. Zítra budou zveřejněny shortlisty kategorie Film Craft (filmová produkce) a nejprestižnější Titanium & Integrated, výsledky budou známy v sobotu večer.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče