Manažeři věří v tradiční reklamu

06. srpna 2007, 00:00 - admin
06. srpna 2007, 00:00

Šéfové marketingových oddělení velkých českých firem, co se týče reklamy, stále nejvíce věří tradičním médiím tisku a televizi, z nových pak internetu. Zároveň ale hledají cestu, jak využít nové nastupující formáty reklamy. Z nestandardních druhů reklamy již nyní nejvíce manažerů využívá umisťování výrobků do filmů či pořadů, takzvaný product placement.

Do budoucna největší počet oslovených manažerů plánuje využít takzvaný virální marketing, který spoléhá na samovolné šíření informací o výrobku mezi lidmi. Vyplývá to z průzkumu agentury Mather, která oslovila přes 300 ředitelů marketingových oddělení českých firem. Nejvíce užívaným reklamním nosičem je podle průzkumu placená inzerce v denním tisku a časopisech (21 procent).

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Chcete změnit zdravotní pojišťovnu? Máte čas do 30. září, jinak až za půl roku
Čínské turbulence na trhu s kryptoměnami
Nepovinný PES by měl podnikatelům usnadnit práci. V čem a jak?
Co je dobré vědět o superhrubé mzdě?
Polil vás v hospodě číšník? Kdo to zaplatí?
Auta
Kolik toho doopravdy utáhne nový Land Rover Discovery?…
Mitsubishi oživí jméno Evolution. Bude to koncept spojující vše, co fanoušci nenávidí
Lamborghini Huracán Super Trofeo Evo je „levná“ cesta k závodění
Člověk převlečený za sedadlo? Ano, i to je při vývoji autonomních vozů potřeba
Toyota má nový program na úpravu svých vozů. Sportovní může být třeba i Prius
Technologie
Hotová informační průtrž. Google za dva týdny přestaví tyhle smartphony a počítače
Vyšla přelomová verze Minecraftu pro mobily, konzole a Windows 10
HEIF podporují Dropbox a Google Photos, zato OneDrive (a Windows 10) nikoli
Člověk převlečený za sedadlo? Ito je při vývoji autonomních vozů potřeba
Změřte si rychlost internetu
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít