Manažeři věří v tradiční reklamu

06. srpna 2007, 00:00 - admin
06. srpna 2007, 00:00

Šéfové marketingových oddělení velkých českých firem, co se týče reklamy, stále nejvíce věří tradičním médiím tisku a televizi, z nových pak internetu. Zároveň ale hledají cestu, jak využít nové nastupující formáty reklamy. Z nestandardních druhů reklamy již nyní nejvíce manažerů využívá umisťování výrobků do filmů či pořadů, takzvaný product placement.

Do budoucna největší počet oslovených manažerů plánuje využít takzvaný virální marketing, který spoléhá na samovolné šíření informací o výrobku mezi lidmi. Vyplývá to z průzkumu agentury Mather, která oslovila přes 300 ředitelů marketingových oddělení českých firem. Nejvíce užívaným reklamním nosičem je podle průzkumu placená inzerce v denním tisku a časopisech (21 procent).

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Dotace na fotovoltaiku: Od září až 150 tisíc korun na větší systémy
5 aplikací, které Vás ochrání před otravnými telefonáty
Jak mohou soukromé kuřácké kluby a spolky zničit restaurace, hospody i jejich majitele
Najděte si novou práci do září
Plná zaměstnanost v ČR: čím jsme si ji zasloužili?
Auta
Na Audi RS Q5 už čekat nemusíte. K dispozici je SQ5…
Retro na neděli: Ford GT40 vznikl jako pomsta značce Ferrari
Povinné ručení: Jak na změnu smlouvy a snížení ceny
Galerie: Škoda Karoq se chlubí digitálním přístrojovým štítem. Taková věc tu ale byla už dávno
Nové BMW Z4 slibuje svobodu, ale počkáte si na ni až do jara 2018
Technologie
Xbox One X bude stát 13 500 Kč. Do obchodů půjde i limitovaná edice Scorpio
Až přijdou těžaři. Zásoby lithia v Krušných horách jsou velké, ruda ale není vydatná
První 120Hz 4K monitor je tu. S nižším rozlišením umí i 480 Hz a vyrábí ho dva nadšenci
Tento týden podcast Cnews FM nebude
Co přinese Intel Coffee Lake do lowendu? Máme parametry Pentií, takt až 3,9 GHz
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít