Manažeři věří v tradiční reklamu

06. srpna 2007, 00:00 - admin
06. srpna 2007, 00:00

Šéfové marketingových oddělení velkých českých firem, co se týče reklamy, stále nejvíce věří tradičním médiím tisku a televizi, z nových pak internetu. Zároveň ale hledají cestu, jak využít nové nastupující formáty reklamy. Z nestandardních druhů reklamy již nyní nejvíce manažerů využívá umisťování výrobků do filmů či pořadů, takzvaný product placement.

Do budoucna největší počet oslovených manažerů plánuje využít takzvaný virální marketing, který spoléhá na samovolné šíření informací o výrobku mezi lidmi. Vyplývá to z průzkumu agentury Mather, která oslovila přes 300 ředitelů marketingových oddělení českých firem. Nejvíce užívaným reklamním nosičem je podle průzkumu placená inzerce v denním tisku a časopisech (21 procent).

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít