Manažer marketingu přišel z CzechInvestu

23. října 2007, 16:22 - Anna Vršková
23. října 2007, 16:22

Poštovní spořitelna

Poštovní spořitelna posílila svůj marketingový tým. Do pozice manažera marketingu segmentu malých a středních podniků nastoupil Tomáš Basista. V oblasti bankovních služeb pro malé a střední firmy má za úkol posílit image značky Poštovní spořitelny. Dosavadní ředitel odboru konkurenceschopnosti v agentuře CzechInvest pracoval mimo jiné i jako business development manager v UL International Germany. Tomáš Basista vystudoval Obchodně podnikatelskou fakultu Slezské univerzity, během studia absolvoval mezinárodní výměnný program v rámci programu EU Socrates/Erasmus na Lessius Hogeschool v Belgii. Basista je svobodný, bezdětný a mezi jeho koníčky patří sport, cestování a kultura.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče