Mañana! Mañana!

14. srpna 2007, 14:26 - redakce
14. srpna 2007, 14:26

(EURO 26/2007)

Glosa Ivana Pilného je věnována, řekněme, nepříliš kvalitním službám společnosti Telefónica O2. Shodou okolností jsme měli v Ostravě podobnou záležitost, postavenou zčásti na neschopnosti, zčásti na lenosti, zčásti na nezájmu, aroganci a dezorganizaci uvnitř zmíněné firmy. Po téměř čtyřměsíční anabázi (červenec až říjen loňského roku), řadě urgencí a stížností jsme na služby Telefóniky již zcela rezignovali. Je fakt, že se jednoho dne o nějaký ten týden později pracovníci Telefóniky nakonec zjevili a linku za pár minut zapojili. Je také fakt, že Telefónica si stejně jako v případě Ivana Pilného účtovala poplatky za služby, které v té době nedodávala. Ve firmě tedy pravděpodobně panuje značný chaos.
Netuším, nakolik jsou podobné články „výchovně“ úspěšné směrem k dotčeným firmám, nicméně po své nedávné kritice mizerných služeb poskytovaných společností Karneval (právě přebíranou UPC) v médiích jsem se dozvěděl, že Karneval se na svých téměř nikdy nedostupných zákaznických linkách začal aspoň omlouvat s tím, že hodlá svůj zákaznický servis v dohledné době zlepšit. Je samozřejmě lhostejné, na čí to bylo popud, hlavně aby to tak ve skutečnosti jednou opravdu bylo. A stejně tak i u společnosti Telefónica O2.

Ivan Mráz
ivan.m@avizo.cz

Mohlo by vás zajímat

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

Hry pro příležitostné hráče