Management Press: Využívání nových příležitostí

09. června 2003, 00:00 - Připravil Zdeněk Kubín
09. června 2003, 00:00

po deseti letech...Před deseti lety, v čísle 24/1993, psal Profit o nakladatelství Management Press. Jak se firmě vede po této době? Jaký byl její největší úspěch v tomto období, jaké má cíle do budoucnosti?

po deseti letech…

Před deseti lety, v čísle 24/1993, psal Profit o nakladatelství Management Press. Jak se firmě vede po této době? Jaký byl její největší úspěch v tomto období, jaké má cíle do budoucnosti?

Pražské nakladatelství Management Press si vybudovalo od svého založení v roce 1992 a udržuje si významné postavení na domácím knižním trhu odborné a vzdělávací ekonomické, manažerské a podnikatelské literatury. „Naším největším úspěchem,“ svěřuje se ředitel nakladatelství Pavel Novotný, „je asi to, že se i po těch deseti letech - v nezměněné personální sestavě - stále držíme na špici svého oboru a že jsme si získali určitou důvěru čtenářů, autorů a širokého okruhu dalších spolupracovníků.“ Nakladatelství se totiž dařilo uvádět nová témata, objevovat kvalitní domácí autory a prostřednictvím překladů zpřístupňovat nejvýznamnější světové autory. Vizitkou té nejvyšší kvality je jeho Knihovna světového managementu, v níž vycházejí české překlady knih Petera F. Druckera, Philipa Kotlera, Michaela Hammera, Johna Kottera, Charlese Handyho a dalších špičkových autorů světové manažerské literatury. Významným okruhem ediční práce nakladatelství Management Press se během minulého desetiletí staly učebnice, zejména pro ekonomické fakulty vysokých škol. Cílem nakladatelství i nadále je přinášet cenově dostupné a kvalitní učební texty pro vzdělávaní nové generace ekonomů, manažerů a podnikatelů. Posláním nové ediční řady Malé a střední podnikání je postupně pokrýt důležitá témata podnikatelské praxe právě z perspektivy potřeb těchto podniků a podnikatelů. Stejně důležité místo jako před deseti lety má v ediční praxi nakladatelství i okruh publikací věnovaných rozvoji specifických manažerských dovedností, které jsou ovšem vyhledávány i širší veřejností (komunikační dovednosti, rétorika, vyjednávání, koučování, budování týmů apod.). „Nové v nakladatelském podnikání jsou možnosti nových technologií, které usnadňují a významně zrychlují informační, komunikační a logistické toky v celém řetězci přípravy, výroby, distribuce a prodeje knih. Využíváme jich, kde můžeme, zejména v komunikaci se zákazníky - a to jak prostřednictvím newsletteru rozesílaného elektronickou poštou, tak i neustále aktualizovaných, přehledných a funkčních webových stran www.mgmtpress.cz,“ srovnává dnešek s dobou před deseti lety ředitel Novotný.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Dá se pracovat s invalidním důchodem? Jde to, ale...
Zaměstnávání a brigády mladistvých a jejich pracovní podmínky podle zákoníku práce
Silná Evropa je podle Merkelové pro USA výhodná
500 korun navíc pro rodinu s dětmi od července 2017?
Auta
Policie konečně dovolila hasičům zveřejnit fotky z nehody…
Test ojetiny: Volkswagen Golf VII je skvělý, ale dieselu bychom se vyhnuli
Kvíz na pátek: Poznáte, kterým autům patří tyto interiéry?
Audi S5 Cabriolet se přiblížilo k RS 5. Může za to Hans-Jürgen Abt
Toyota Yaris GRMN zní hodně naštvaně. Na český trh dorazí začátkem příštího roku
Technologie
Aprílová GeForce GTX do USB skutečně existuje. Nvidia omezenou sérii rozdá
Google po letech ustoupil. Nebude číst vaše e-maily kvůli reklamě
Nvidia GeForce GT 1030 – jak se hraje na grafice za 2000 Kč (uživatelská recenze)
Cnews FM: Zneužívá Microsoft monopolní postavení vůči výrobcům antivirů? [podcast]
Je v pořádku, když vám šéf čte e-maily?
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít