Management Press: Využívání nových příležitostí

09. června 2003, 00:00 - Připravil Zdeněk Kubín
09. června 2003, 00:00

po deseti letech...Před deseti lety, v čísle 24/1993, psal Profit o nakladatelství Management Press. Jak se firmě vede po této době? Jaký byl její největší úspěch v tomto období, jaké má cíle do budoucnosti?

po deseti letech…

Před deseti lety, v čísle 24/1993, psal Profit o nakladatelství Management Press. Jak se firmě vede po této době? Jaký byl její největší úspěch v tomto období, jaké má cíle do budoucnosti?

Pražské nakladatelství Management Press si vybudovalo od svého založení v roce 1992 a udržuje si významné postavení na domácím knižním trhu odborné a vzdělávací ekonomické, manažerské a podnikatelské literatury. „Naším největším úspěchem,“ svěřuje se ředitel nakladatelství Pavel Novotný, „je asi to, že se i po těch deseti letech - v nezměněné personální sestavě - stále držíme na špici svého oboru a že jsme si získali určitou důvěru čtenářů, autorů a širokého okruhu dalších spolupracovníků.“ Nakladatelství se totiž dařilo uvádět nová témata, objevovat kvalitní domácí autory a prostřednictvím překladů zpřístupňovat nejvýznamnější světové autory. Vizitkou té nejvyšší kvality je jeho Knihovna světového managementu, v níž vycházejí české překlady knih Petera F. Druckera, Philipa Kotlera, Michaela Hammera, Johna Kottera, Charlese Handyho a dalších špičkových autorů světové manažerské literatury. Významným okruhem ediční práce nakladatelství Management Press se během minulého desetiletí staly učebnice, zejména pro ekonomické fakulty vysokých škol. Cílem nakladatelství i nadále je přinášet cenově dostupné a kvalitní učební texty pro vzdělávaní nové generace ekonomů, manažerů a podnikatelů. Posláním nové ediční řady Malé a střední podnikání je postupně pokrýt důležitá témata podnikatelské praxe právě z perspektivy potřeb těchto podniků a podnikatelů. Stejně důležité místo jako před deseti lety má v ediční praxi nakladatelství i okruh publikací věnovaných rozvoji specifických manažerských dovedností, které jsou ovšem vyhledávány i širší veřejností (komunikační dovednosti, rétorika, vyjednávání, koučování, budování týmů apod.). „Nové v nakladatelském podnikání jsou možnosti nových technologií, které usnadňují a významně zrychlují informační, komunikační a logistické toky v celém řetězci přípravy, výroby, distribuce a prodeje knih. Využíváme jich, kde můžeme, zejména v komunikaci se zákazníky - a to jak prostřednictvím newsletteru rozesílaného elektronickou poštou, tak i neustále aktualizovaných, přehledných a funkčních webových stran www.mgmtpress.cz,“ srovnává dnešek s dobou před deseti lety ředitel Novotný.

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče