Management Press: Využívání nových příležitostí

09. června 2003, 00:00 - Připravil Zdeněk Kubín
09. června 2003, 00:00

po deseti letech...Před deseti lety, v čísle 24/1993, psal Profit o nakladatelství Management Press. Jak se firmě vede po této době? Jaký byl její největší úspěch v tomto období, jaké má cíle do budoucnosti?

po deseti letech…

Před deseti lety, v čísle 24/1993, psal Profit o nakladatelství Management Press. Jak se firmě vede po této době? Jaký byl její největší úspěch v tomto období, jaké má cíle do budoucnosti?

Pražské nakladatelství Management Press si vybudovalo od svého založení v roce 1992 a udržuje si významné postavení na domácím knižním trhu odborné a vzdělávací ekonomické, manažerské a podnikatelské literatury. „Naším největším úspěchem,“ svěřuje se ředitel nakladatelství Pavel Novotný, „je asi to, že se i po těch deseti letech - v nezměněné personální sestavě - stále držíme na špici svého oboru a že jsme si získali určitou důvěru čtenářů, autorů a širokého okruhu dalších spolupracovníků.“ Nakladatelství se totiž dařilo uvádět nová témata, objevovat kvalitní domácí autory a prostřednictvím překladů zpřístupňovat nejvýznamnější světové autory. Vizitkou té nejvyšší kvality je jeho Knihovna světového managementu, v níž vycházejí české překlady knih Petera F. Druckera, Philipa Kotlera, Michaela Hammera, Johna Kottera, Charlese Handyho a dalších špičkových autorů světové manažerské literatury. Významným okruhem ediční práce nakladatelství Management Press se během minulého desetiletí staly učebnice, zejména pro ekonomické fakulty vysokých škol. Cílem nakladatelství i nadále je přinášet cenově dostupné a kvalitní učební texty pro vzdělávaní nové generace ekonomů, manažerů a podnikatelů. Posláním nové ediční řady Malé a střední podnikání je postupně pokrýt důležitá témata podnikatelské praxe právě z perspektivy potřeb těchto podniků a podnikatelů. Stejně důležité místo jako před deseti lety má v ediční praxi nakladatelství i okruh publikací věnovaných rozvoji specifických manažerských dovedností, které jsou ovšem vyhledávány i širší veřejností (komunikační dovednosti, rétorika, vyjednávání, koučování, budování týmů apod.). „Nové v nakladatelském podnikání jsou možnosti nových technologií, které usnadňují a významně zrychlují informační, komunikační a logistické toky v celém řetězci přípravy, výroby, distribuce a prodeje knih. Využíváme jich, kde můžeme, zejména v komunikaci se zákazníky - a to jak prostřednictvím newsletteru rozesílaného elektronickou poštou, tak i neustále aktualizovaných, přehledných a funkčních webových stran www.mgmtpress.cz,“ srovnává dnešek s dobou před deseti lety ředitel Novotný.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Jak se rychle a snadno zorientovat v německých volbách
Co se v roce 2018 změní se zvýšením zdravotního pojištění pro OBZP?
Je libo hypotéka se slevou?
Konec kvót na cukr - hrozba, nebo příležitost pro naše cukrovary?
Chcete změnit zdravotní pojišťovnu? Máte čas do 30. září, jinak až za půl roku
Auta
Peugeot 208, 2008 a příbuzné Citroëny dostanou do dvou let…
Porsche 911 GT2 RS údajně zajede Nordschleife pod sedm minut
Další ukázka hlavní výhody elektromobilů v praxi. Tesla ovládla největší drag race
Kviz: Poznáte tato známá americká auta?
Chystá se další velký sportovní sedan. Lexus už brzy ukáže LS F s výkonem 600 koní
Technologie
Cnews FM: Náhrada za reklamy a podivné počty Microsoftu [podcast]
GPU Vega 11 by mohlo mít 2048 shaderů, AMD s ním prý chystá Radeony RX Vega 32 a 28
Intel prý chystá už i dvoujádrové Kaby Lake-X, extrémní Core i3 pro platformu X299
Nvidia nabízí levnější Shield TV. V balení však nemá gamepad
Jedna z nejlepších hororových her je teď zdarma. Stáhněte si Outlast
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít