Maminky řeší výběr pojišťovny v drtivé většině na diskuzních fórech

13. června 2012, 14:01 - Profit, TZ, kmb
13. června 2012, 14:01

Z aktuálního průzkumu společnosti Brand Embassy vyplývá, že 4 z 10 internetových uživatelů řeší změnu pojišťovny na sociálních sítích. Zákazníci využívají internetových diskuzí pro dotazování na zákaznickou zkušenost, nejčastěji jsou využívané servery pro maminky.

Foto: Profimedia

Ve studii všech zmínek pojišťoven odhalených monitoringem veřejných diskuzí na Facebooku, Twitteru a dalších diskuzích v průběhu dubna a května se ukázalo, že dotazy na pojišťovny se z 96 procent vyskytují na diskuzních fórech. Nejaktivnější skupinou vybírající pojišťovací a spořící produkty tvořily uživatelky, jež na serverech pro maminky řešily nejčastěji výběr cestovního pojištění nebo pojištění pro rodiny a děti.

Více než třetina zákazníků v diskuzích zjišťovala spokojenost uživatelů s jinými pojišťovnami. Zákazníci jsou nejčastěji nespokojení s nejasnými smluvními podmínkami pojišťoven a nedůvěryhodným vystupováním finančních poradců a pojišťovacích agentů.

Sedm z deseti uživatelů pro stížnosti na pojišťovny využilo diskuzní fóra, 12 procent z nich vyjadřovalo nespokojenost na Facebooku. Třetina příspěvků přitom byla pozitivně laděná. “Nejvíce pozitivních ohlasů zaznamenala Allianz - uživatelé sdíleli a kladně hodnotili nedávnou zprávu o nejvyšším přírůstku zákazníků právě do této pojišťovny,” doplňuje Vít Horký ze společnosti Brand Embassy.  

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče