Maminky řeší výběr pojišťovny v drtivé většině na diskuzních fórech

13. června 2012, 14:01 - Profit, TZ, kmb
13. června 2012, 14:01

Z aktuálního průzkumu společnosti Brand Embassy vyplývá, že 4 z 10 internetových uživatelů řeší změnu pojišťovny na sociálních sítích. Zákazníci využívají internetových diskuzí pro dotazování na zákaznickou zkušenost, nejčastěji jsou využívané servery pro maminky.

Foto: Profimedia

Ve studii všech zmínek pojišťoven odhalených monitoringem veřejných diskuzí na Facebooku, Twitteru a dalších diskuzích v průběhu dubna a května se ukázalo, že dotazy na pojišťovny se z 96 procent vyskytují na diskuzních fórech. Nejaktivnější skupinou vybírající pojišťovací a spořící produkty tvořily uživatelky, jež na serverech pro maminky řešily nejčastěji výběr cestovního pojištění nebo pojištění pro rodiny a děti.

Více než třetina zákazníků v diskuzích zjišťovala spokojenost uživatelů s jinými pojišťovnami. Zákazníci jsou nejčastěji nespokojení s nejasnými smluvními podmínkami pojišťoven a nedůvěryhodným vystupováním finančních poradců a pojišťovacích agentů.

Sedm z deseti uživatelů pro stížnosti na pojišťovny využilo diskuzní fóra, 12 procent z nich vyjadřovalo nespokojenost na Facebooku. Třetina příspěvků přitom byla pozitivně laděná. “Nejvíce pozitivních ohlasů zaznamenala Allianz - uživatelé sdíleli a kladně hodnotili nedávnou zprávu o nejvyšším přírůstku zákazníků právě do této pojišťovny,” doplňuje Vít Horký ze společnosti Brand Embassy.  

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče