Malý kombík z Polska

25. dubna 2005, 00:00 - ERICH HANDL
25. dubna 2005, 00:00

VYZKOUŠELI JSME - VW CADDY LIFE V polské Poznani vyrábí koncern Volkswagen malou dodávku Caddy. Týdeník Profit otestoval její verzi Life, která pojme až sedm pasažérů. V základu vyjde na 474 060 korun bez DPH. Caddy v Poznani vyrostl na platformě, která pochází z nového Golfu a Touranu.

VYZKOUŠELI JSME - VW CADDY LIFE V polské Poznani vyrábí koncern Volkswagen malou dodávku Caddy. Týdeník Profit otestoval její verzi Life, která pojme až sedm pasažérů. V základu vyjde na 474 060 korun bez DPH.

Caddy v Poznani vyrostl na platformě, která pochází z nového Golfu a Touranu. Prodává se ve dvou verzích, se skříní a v cestovní variantě kombi. Skříň je určena zejména pro městský rozvážkový provoz. Kombík má posloužit cestovním kancelářím nebo větším rodinám a uplatnění najde i jako flotilový model ve velkých vozových parcích firem. My jsme měli půjčenou verzi Life (kombi) s dieselovým motorem 1,9 pod kapotou.

Je auto tak praktické, jak tvrdí jeho výrobce? Caddy je prvním vozem své třídy, který dokáže ve verzi kombi nabídnout až sedm pohodlných míst. Vděčí za to dvoumístné lavici se sklopnými opěradly ve třetí řadě za sedadly zadních spolujezdců. Zadní lavici lze v případě potřeby celou vyjmout z vozu ven. Bohužel, a to je největší minus stroje, ji nelze vyjmout bez nutnosti odšroubovat vzpěry od podlahy.

Přístup do kufru usnadňují velké dveře v zádi, kromě toho má vůz po obou stranách posuvné dveře v bocích karoserie. Asymetricky dělené zadní dvoukřídlé dveře umožňují nakládání předmětů vysokých až 1137 milimetrů. Ložná plocha, která je naprosto rovná, je mezi podběhy zadních kol široká 1172 milimetrů, což prý spolu s její délkou 1781 milimetrů umožňuje snadnou přepravu zboží uloženého přímo na standardních europaletách.

Hlavní výhodou Caddy Life je velký kufr o objemu 560 litrů, který lze zvětšit až na 2239 litrů (u pětimístné verze). VW Caddy je i v sedmimístné úpravě praktický kombík za slušnou cenu. Lze jej tedy doporučit živnostníkům, kteří potřebují skloubit služební auto s rodinným vozem.

CO NÁS ZKLAMALO Zadní sedadla kombíku nelze vyjmout bez nutnosti odšroubovat vzpěry od podlahy. * TECHNICKÉ ÚDAJE**

Typ vozu dodávka/kombi

Motor 1,9 TDI

Max. výkon 77 kW

Užitečná hmotnost 564 kg

Cena (bez DPH) 474 060 Kč 

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Najděte si novou práci do září
Plná zaměstnanost v ČR: čím jsme si ji zasloužili?
Obtěžují vás nevyžádané telefonáty? Návod, jak se jim vyhnout
O 20 % víc než loni: ceny bytů opět rostou
Mají Češi na elektromobil? Hyundai hodlá rozšířit dojezd až na 500 kilometrů
Auta
Povinné ručení: Jak na změnu smlouvy a snížení ceny
Galerie: Škoda Karoq se chlubí digitálním přístrojovým štítem. Taková věc tu ale byla už dávno
Nové BMW Z4 slibuje svobodu, ale počkáte si na ni až do jara 2018
Kouzlo bohaté sklizně: Zkusili jsme, jak se řídí moderní kombajn
Jeden Velorex 16/250 se dostal až do Chicaga. Teď je po renovaci a stojí přes 300 tisíc
Technologie
Tento týden podcast Cnews FM nebude
Co přinese Intel Coffee Lake do lowendu? Máme parametry Pentií, takt až 3,9 GHz
Povinné ručení: Jak na změnu smlouvy a snížení ceny
Intel už má 15W čtyřjádra pro notebooky v ceníku i s parametry, vydání je blízko
Na počítače míří nový Skype. Nebude to taková divočina jako mobilní verze
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít