Malé firmy na personalistu nemají

09. února 2004, 00:00 - Adam Spoustka, Karviná
09. února 2004, 00:00

DOPISVážení přátelé, se zájmem jsem si přečetl rozhovor o personalistice, který jste nedávno uveřejnili. Bylo tam pár dobrých postřehů, ale také pár, řekl bych, nepřesností. Hlavně se domnívám, že význam personalistiky nikdo nezpochybňuje, kámen úrazu je totiž někde jinde: V tom, že malé firmy na personalistu - profesionála - prostě nemají.

DOPIS

Vážení přátelé, se zájmem jsem si přečetl rozhovor o personalistice, který jste nedávno uveřejnili. Bylo tam pár dobrých postřehů, ale také pár, řekl bych, nepřesností. Hlavně se domnívám, že význam personalistiky nikdo nezpochybňuje, kámen úrazu je totiž někde jinde: V tom, že malé firmy na personalistu - profesionála - prostě nemají. Přitom i tam už se ví, že práce s lidmi je sice složitá, ale pro podnik klíčová. A dostávám se k jádru věci: Proč se vlastně na stránkách Profitu touto problematikou vůbec nezabýváte - myslím, že by to byla docela sledovaná rubrika, chybí vám to. Nebylo by ani zapotřebí dělat z toho velkou vědu, jenom možná zopakovat a zpřesnit to, co každý podnikatel víceméně tuší, ale z nějakých důvodů si to ještě přesně nedefinoval. Vím, že nemůžete měnit skladbu časopisu na základě jednoho dopisu. Ale možná jich přišlo víc, tak se nad tím alespoň zamyslete.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít