Malé firmy na personalistu nemají

09. února 2004, 00:00 - Adam Spoustka, Karviná
09. února 2004, 00:00

DOPISVážení přátelé, se zájmem jsem si přečetl rozhovor o personalistice, který jste nedávno uveřejnili. Bylo tam pár dobrých postřehů, ale také pár, řekl bych, nepřesností. Hlavně se domnívám, že význam personalistiky nikdo nezpochybňuje, kámen úrazu je totiž někde jinde: V tom, že malé firmy na personalistu - profesionála - prostě nemají.

DOPIS

Vážení přátelé, se zájmem jsem si přečetl rozhovor o personalistice, který jste nedávno uveřejnili. Bylo tam pár dobrých postřehů, ale také pár, řekl bych, nepřesností. Hlavně se domnívám, že význam personalistiky nikdo nezpochybňuje, kámen úrazu je totiž někde jinde: V tom, že malé firmy na personalistu - profesionála - prostě nemají. Přitom i tam už se ví, že práce s lidmi je sice složitá, ale pro podnik klíčová. A dostávám se k jádru věci: Proč se vlastně na stránkách Profitu touto problematikou vůbec nezabýváte - myslím, že by to byla docela sledovaná rubrika, chybí vám to. Nebylo by ani zapotřebí dělat z toho velkou vědu, jenom možná zopakovat a zpřesnit to, co každý podnikatel víceméně tuší, ale z nějakých důvodů si to ještě přesně nedefinoval. Vím, že nemůžete měnit skladbu časopisu na základě jednoho dopisu. Ale možná jich přišlo víc, tak se nad tím alespoň zamyslete.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče