Makro vyřadilo tisíce zákazníků

15. ledna 2007, 00:00 - Tomáš Johánek
15. ledna 2007, 00:00

Velkoobchodní řetězec Makro vyřadil na počátku roku ze své databáze zhruba 300 tisíc zákazníků, kteří v jeho prodejnách málo utráceli. Počet registrovaných zákazníků tohoto řetězce se tak snížil z loňských 1,05 milionu na přibližně 750 tisíc.

Velkoobchodní řetězec Makro vyřadil na počátku roku ze své databáze zhruba 300 tisíc zákazníků, kteří v jeho prodejnách málo utráceli. Počet registrovaných zákazníků tohoto řetězce se tak snížil z loňských 1,05 milionu na přibližně 750 tisíc.

Makro své rozhodnutí zdůvodnilo tím, že se chce zaměřit na klíčové klienty, jejichž útraty jdou měsíčně do desetitisíců korun. V obchodech Makro mohou nakupovat pouze podnikatelé, kteří vlastní zákaznickou kartu.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Jaké je zadlužení českých domácností?
Nejzadluženější státy světa
Když v cizině nabouráme, nebo nám auto ukradnou
Srovnaní cen potravin, nápojů a taxi v nejoblíbenějších dovolenkových destinacích
3x z poradny: vytýkací dopis, jak čerpat dovolenou, daň z příjmu
Auta
Suzuki Swift Sport nové generace se ukazuje na prvním…
Jaguar XJR575: Nejrychlejší verze modelu XJ v historii zvládne až 300 km/h
BMW slaví 40. let řady 7 výroční edicí. Vznikne pouze 200 exemplářů
Test ojetiny: Ford Mondeo je už v letech a nabídka pěkných aut se zmenšuje
Porsche připravuje Boxster a Cayman GTS. Čtyřválcový motor ale zůstane
Technologie
Které funkce budou odebrány z Windows 10 Fall Creators Update?
Seagate se vrací na trh běžných SSD, s diskem Nytro 141 pro PC, NAS a levné servery
Rychlejší spuštění, nižší spotřeba paměti. Firefox 55 nabídne signifikantní zlepšení
Lenovo na výstavě Tech World 2017 znovu předvedlo ohýbací tablet [video]
Šestnáctijádro Intel Core i9-7960X by mohlo mít frekvenci 2,5 GHz, našlo se v Geekbench
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít