Makro vyřadilo tisíce zákazníků

15. ledna 2007, 00:00 - Tomáš Johánek
15. ledna 2007, 00:00

Velkoobchodní řetězec Makro vyřadil na počátku roku ze své databáze zhruba 300 tisíc zákazníků, kteří v jeho prodejnách málo utráceli. Počet registrovaných zákazníků tohoto řetězce se tak snížil z loňských 1,05 milionu na přibližně 750 tisíc.

Velkoobchodní řetězec Makro vyřadil na počátku roku ze své databáze zhruba 300 tisíc zákazníků, kteří v jeho prodejnách málo utráceli. Počet registrovaných zákazníků tohoto řetězce se tak snížil z loňských 1,05 milionu na přibližně 750 tisíc.

Makro své rozhodnutí zdůvodnilo tím, že se chce zaměřit na klíčové klienty, jejichž útraty jdou měsíčně do desetitisíců korun. V obchodech Makro mohou nakupovat pouze podnikatelé, kteří vlastní zákaznickou kartu.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče