Makro vyřadilo tisíce zákazníků

15. ledna 2007, 00:00 - Tomáš Johánek
15. ledna 2007, 00:00

Velkoobchodní řetězec Makro vyřadil na počátku roku ze své databáze zhruba 300 tisíc zákazníků, kteří v jeho prodejnách málo utráceli. Počet registrovaných zákazníků tohoto řetězce se tak snížil z loňských 1,05 milionu na přibližně 750 tisíc.

Velkoobchodní řetězec Makro vyřadil na počátku roku ze své databáze zhruba 300 tisíc zákazníků, kteří v jeho prodejnách málo utráceli. Počet registrovaných zákazníků tohoto řetězce se tak snížil z loňských 1,05 milionu na přibližně 750 tisíc.

Makro své rozhodnutí zdůvodnilo tím, že se chce zaměřit na klíčové klienty, jejichž útraty jdou měsíčně do desetitisíců korun. V obchodech Makro mohou nakupovat pouze podnikatelé, kteří vlastní zákaznickou kartu.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče