Makro chce pomoci malým obchodníkům

05. března 2007, 00:00 - Tomáš Johánek
05. března 2007, 00:00

Velkoobchodní společnost Makro Cash & Carry ČR chce malým obchodníkům pomoci v jejich souboji s velkými obchodními řetězci. Makro společně s několika svými zákazníky z řad nezávislých obchodníků představí vzorové prodejny, které mají být inspirací pro ostatní majitele menších prodejen ve městech i na venkově.

Malí obchodníci totiž patří společně s provozovateli restaurací a hotelů mezi klíčové zákazníky společnosti Makro & Cash Carry. „Vzorové obchody pěti registrovaných zákazníků budou přestavěné a upravené podle moderních poznatků o prodeji,“ řekl generální ředitel společnosti Makro Cash & Carry ČR Martin Dlouhý.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče