Makro chce pomoci malým obchodníkům

05. března 2007, 00:00 - Tomáš Johánek
05. března 2007, 00:00

Velkoobchodní společnost Makro Cash & Carry ČR chce malým obchodníkům pomoci v jejich souboji s velkými obchodními řetězci. Makro společně s několika svými zákazníky z řad nezávislých obchodníků představí vzorové prodejny, které mají být inspirací pro ostatní majitele menších prodejen ve městech i na venkově.

Malí obchodníci totiž patří společně s provozovateli restaurací a hotelů mezi klíčové zákazníky společnosti Makro & Cash Carry. „Vzorové obchody pěti registrovaných zákazníků budou přestavěné a upravené podle moderních poznatků o prodeji,“ řekl generální ředitel společnosti Makro Cash & Carry ČR Martin Dlouhý.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít