Makro chce pomoci malým obchodníkům

05. března 2007, 00:00 - Tomáš Johánek
05. března 2007, 00:00

Velkoobchodní společnost Makro Cash & Carry ČR chce malým obchodníkům pomoci v jejich souboji s velkými obchodními řetězci. Makro společně s několika svými zákazníky z řad nezávislých obchodníků představí vzorové prodejny, které mají být inspirací pro ostatní majitele menších prodejen ve městech i na venkově.

Malí obchodníci totiž patří společně s provozovateli restaurací a hotelů mezi klíčové zákazníky společnosti Makro & Cash Carry. „Vzorové obchody pěti registrovaných zákazníků budou přestavěné a upravené podle moderních poznatků o prodeji,“ řekl generální ředitel společnosti Makro Cash & Carry ČR Martin Dlouhý.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče