Majitelům firemních vozů nabízíme výhody

16. října 2006, 00:00 - TOMÁŠ JOHÁNEK
16. října 2006, 00:00

V žargonu pojišťoven označuje slovo flotila nikoliv skupinu lodí, ale větší množství motorových vozidel. Také majitelům flotil nebo jednotlivých firemních vozidel nabízí Česká pojišťovna kompletní ochranu pro jejich vozový park - povinné ručení a havarijní pojištění spolu s rozsáhlými asistenčními i dalšími souvisejícími službami.

K čemu je dobré povinné ručení?

Česká pojišťovna nabízí i podnikatelům povinné ručení ve dvou základních variantách: Bonus Exclusive a Standard. V letošním roce došlo k navýšení limitů pojistného plnění u povinného ručení České pojišťovny Standard z 18 na 20 milionů Kč u škod na majetku a z 35 na 40 milionů u škod na zdraví. U Bonusu Exclusive pak oba limity zůstávají stejné - 100 milionů Kč - u obou typů škod, což je nejvyšší nabízená pojistná ochrana na našem trhu. Součástí povinného ručení ČP jsou rozšířené a vylepšené asistenční služby a motoristé si mohou pojistit vozidlo rovněž na kratší dobu, případně si k povinnému ručení výhodně připojistit také čelní sklo.

Havarijní pojištění není zbytečný luxus

V rámci havarijního pojištění České pojišťovny si mohou majitelé firem vybrat pro své vozy buď variantu All Risk, která obsahuje všechna pojistná nebezpečí, tedy havárie, živelní událost, odcizení, neoprávněné užívání a vandalismus, nebo si sjednat jednu z variant „Havárie a živel“ nebo „Odcizení a živel“. Slevy na pojistném lze získat kromě bonusu za bezeškodní průběh také za instalaci zabezpečovacích zařízení nebo výši spoluúčasti. Pro komplexní ochranu rizik spojených s provozem automobilu lze doporučit sdružené pojištění vozidla Pohoda, tedy povinné ručení a havarijní pojištění v jedné smlouvě a ještě k tomu s 5% slevou na havarijní pojištění.

K vyřízení pojistné události stačí telefon

U České pojišťovny se můžete spolehnout na nejrychlejší vyřízení pojistné události - škodu na firemním i soukromém vozidle lze nahlásit po telefonu na číslo 841 114 114 Klientského servisu ČP, který nabízí rychlejší a průhlednější vyřizování pojistných událostí. Tento systém velmi významně urychluje celý proces likvidace, snižuje riziko pojistného podvodu i chyby lidského faktoru. Devadesát procent registrací pojistných událostí se dnes již odehrává pouze prostřednictvím telefonu a celá likvidace, která končí převodem peněz na účet poškozeného klienta, netrvá obvykle déle než pět dní od dodání posledního dokladu.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Kde vám zítra za vysvědčení dají slevu nebo dárek?
Kolik si koupíte za 1000 Kč na dovolené v Turecku nebo v Chorvatsku?
10 věcí, které by měl OSVČ znát o placení zdravotního pojištění
Hypotéky jsou více regulované a dražší, přesto zájem o ně roste
Co je třeba mít při silniční kontrole u sebe, abyste nedostali pokutu?
Auta
Fiat slaví už podruhé 60. narozeniny modelu 500. Tentokrát…
Totálka do šrotu? Kdepak. Z těchto vraků dělají v Rusku zánovní ojetiny
Pouštní supersport Zarooq SandRacer 500 GT jde do výroby. Stojí přes 10 milionů
Galerie: Range Rover nafocený na nejhezčích místech Severní Ameriky. Pokochejte se
BMW chystá ostré SUV X3 M jako soupeře pro Porsche Macan Turbo
Technologie
Intel uvádí první disk s 64vrstvou NAND, SSD 545s. Slibuje vysoký výkon i ve velké zátěži
Intel Core i5-7400: jak si vede čtyřjádrový Kaby Lake za 5 tisíc? (uživatelská recenze)
Levné telefony budou výkonnější a déle vydrží. Díky Snapdragonu 450
iPhone slaví 10 let. Na svět přišel bez MMS, Javy, Flashe, GPS i videa
Potvrzeno: Samsung chystá duální foťák a okopíruje přitom princip od Huawei
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít