Menu Zavřít

Majitelům firemních vozů nabízíme výhody

16. 10. 2006
Autor: Euro.cz

V žargonu pojišťoven označuje slovo flotila nikoliv skupinu lodí, ale větší množství motorových vozidel. Také majitelům flotil nebo jednotlivých firemních vozidel nabízí Česká pojišťovna kompletní ochranu pro jejich vozový park - povinné ručení a havarijní pojištění spolu s rozsáhlými asistenčními i dalšími souvisejícími službami.

K čemu je dobré povinné ručení?

Česká pojišťovna nabízí i podnikatelům povinné ručení ve dvou základních variantách: Bonus Exclusive a Standard. V letošním roce došlo k navýšení limitů pojistného plnění u povinného ručení České pojišťovny Standard z 18 na 20 milionů Kč u škod na majetku a z 35 na 40 milionů u škod na zdraví. U Bonusu Exclusive pak oba limity zůstávají stejné - 100 milionů Kč - u obou typů škod, což je nejvyšší nabízená pojistná ochrana na našem trhu. Součástí povinného ručení ČP jsou rozšířené a vylepšené asistenční služby a motoristé si mohou pojistit vozidlo rovněž na kratší dobu, případně si k povinnému ručení výhodně připojistit také čelní sklo.

Havarijní pojištění není zbytečný luxus

V rámci havarijního pojištění České pojišťovny si mohou majitelé firem vybrat pro své vozy buď variantu All Risk, která obsahuje všechna pojistná nebezpečí, tedy havárie, živelní událost, odcizení, neoprávněné užívání a vandalismus, nebo si sjednat jednu z variant „Havárie a živel“ nebo „Odcizení a živel“. Slevy na pojistném lze získat kromě bonusu za bezeškodní průběh také za instalaci zabezpečovacích zařízení nebo výši spoluúčasti. Pro komplexní ochranu rizik spojených s provozem automobilu lze doporučit sdružené pojištění vozidla Pohoda, tedy povinné ručení a havarijní pojištění v jedné smlouvě a ještě k tomu s 5% slevou na havarijní pojištění.

BRAND24

K vyřízení pojistné události stačí telefon

U České pojišťovny se můžete spolehnout na nejrychlejší vyřízení pojistné události - škodu na firemním i soukromém vozidle lze nahlásit po telefonu na číslo 841 114 114 Klientského servisu ČP, který nabízí rychlejší a průhlednější vyřizování pojistných událostí. Tento systém velmi významně urychluje celý proces likvidace, snižuje riziko pojistného podvodu i chyby lidského faktoru. Devadesát procent registrací pojistných událostí se dnes již odehrává pouze prostřednictvím telefonu a celá likvidace, která končí převodem peněz na účet poškozeného klienta, netrvá obvykle déle než pět dní od dodání posledního dokladu.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).