Made by KSČM

07. března 2005, 00:00 - (ph)
07. března 2005, 00:00

g l o s y Komunisté podporují malé a střední podnikatele. Ne, nepíše se rok 1946. Jen se po téměř šedesáti letech jakoby opakuje historie.

g l o s y

Komunisté podporují malé a střední podnikatele. Ne, nepíše se rok 1946. Jen se po téměř šedesáti letech jakoby opakuje historie. Koclířovský seminář, který v minulých dnech uspořádali právě čeští komunisté (píšeme o něm na straně 53), je vyvrcholením jejich snahy o nábor dalších voličů. Skutečností ovšem je, že jde o snahu bizarní a pokryteckou. Co totiž rigidní čeští komunisté mohou drobným podnikatelům nabídnout? Jen totéž mazání medu kolem úst, které už jednou živnostníky na čtyřicet let zničilo.

Nedosti na tom. Místopředseda KSČM Jiří Dolejš na zmíněném semináři uvedl, že se jeho strana začne intenzivně věnovat problémům spojeným s podnikáním. Možná to jako premiér Gross myslí upřímně, ale z jeho slov mrazí. V případě komunistů se totiž pravidelně potvrzuje teze, že cesta do pekel je dlážděna dobrými úmysly. Je proto nejvyšší čas udělat jejich návrhům „pápá“.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče