Luxusní limuzína v novém kabátě

07. února 2005, 00:00 - TOMÁŠ JOHÁNEK
07. února 2005, 00:00

NOVINKA Premiéru na českém trhu si nyní odbývá limuzína 607 z dílny francouzské automobilky Peugeot. Řidičům nabízí nový dieselový motor, úpravu interiéru i vnějšího vzhledu či inovace v oblasti technologie a výbavy.

Nový model od staršího odlišují zejména tvar předního nárazníku a kulaté mlhovky. Foto: Peugeot

NOVINKA Premiéru na českém trhu si nyní odbývá limuzína 607 z dílny francouzské automobilky Peugeot. Řidičům nabízí nový dieselový motor, úpravu interiéru i vnějšího vzhledu či inovace v oblasti technologie a výbavy. Peugeot 607 se objevil na trhu již v roce 2000. Proto v letošním roce přistoupila francouzská automobilka k jeho poměrně zásadní inovaci. Největší novinkou je dieselový šestiválec 2.7 HDI V6 FAP, který je výsledkem spolupráce skupin PSA Peugeot Citroen a Ford Motor Company. Nabízí výkon 150 kW (204 k) a splňuje emisní normy Euro 4. Kvalitě však odpovídá i cena. Nový motor je totiž možné zakoupit pouze s vyšší úrovní výbavy Pack za více než 1,25 milionu korun. Zvenku se inovovaný model liší především tvarem předního nárazníku a kulatými předními mlhovkami. Tovární logo se znakem lva je nyní větší, stejně jako mřížka pod a nad nárazníkem. Ochranné lišty jsou v barvě karoserie a zdobeny chromovaným lemem. Prodloužením předního převisu narostla celková délka modelu o tři centimetry. Vnitřní rozměry se však nezměnily. Pokud jde o změny interiéru, nové jsou především sdružený přístroj ve dvou provedeních a barevná multifunkční obrazovka palubního počítače. V oblasti výbavy došlo hned k několika významným inovacím. Parkovací asistent je nyní k dispozici na přání i pro přední část vozu, variabilní regulátor rychlosti v základní výbavě vozu je doplněn o funkci omezovače a detektor tlaku v pneumatikách zahrnuje automatickou lokalizaci poškozeného kola. Ochrana pasažérů zaznamenala vylepšení v oblasti pasivní i aktivní bezpečnosti. Model 607 je vybaven kotoučovými brzdami na všech kolech, jejich rozměry byly oproti původnímu modelu zvětšeny. Posádku vozu chrání sériově celkem osm airbagů. Dva stupně výbavy z první verze 607 zůstávají. První úroveň je k dispozici s motory 2.2 16V, 2.2 16V BVA, 2.2 HDI, 2.2 HDI BVA a zahrnuje rozšířenou vnitřní výbavu. Druhý stupeň výbavy Pack disponuje navíc motory 3.0 V6 a 2.7 HDI V6. PEUGEOT 607 2.7 HDI V6**

 Motor zážehový čtyřválec
 Objem motoru  2720 cm3
 Výkon 150 kW
 Nejvyšší rychlost  230 km/h
 Spotřeba paliva  8,4 l na 100 km
 Cena  1 290 000 korun

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Jak se rychle a snadno zorientovat v německých volbách
Co se v roce 2018 změní se zvýšením zdravotního pojištění pro OBZP?
Je libo hypotéka se slevou?
Konec kvót na cukr - hrozba, nebo příležitost pro naše cukrovary?
Chcete změnit zdravotní pojišťovnu? Máte čas do 30. září, jinak až za půl roku
Auta
Peugeot 208, 2008 a příbuzné Citroëny dostanou do dvou let…
Porsche 911 GT2 RS údajně zajede Nordschleife pod sedm minut
Další ukázka hlavní výhody elektromobilů v praxi. Tesla ovládla největší drag race
Kviz: Poznáte tato známá americká auta?
Chystá se další velký sportovní sedan. Lexus už brzy ukáže LS F s výkonem 600 koní
Technologie
Cnews FM: Náhrada za reklamy a podivné počty Microsoftu [podcast]
GPU Vega 11 by mohlo mít 2048 shaderů, AMD s ním prý chystá Radeony RX Vega 32 a 28
Intel prý chystá už i dvoujádrové Kaby Lake-X, extrémní Core i3 pro platformu X299
Nvidia nabízí levnější Shield TV. V balení však nemá gamepad
Jedna z nejlepších hororových her je teď zdarma. Stáhněte si Outlast
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít