Luxusní limuzína v novém kabátě

07. února 2005, 00:00 - TOMÁŠ JOHÁNEK
07. února 2005, 00:00

NOVINKA Premiéru na českém trhu si nyní odbývá limuzína 607 z dílny francouzské automobilky Peugeot. Řidičům nabízí nový dieselový motor, úpravu interiéru i vnějšího vzhledu či inovace v oblasti technologie a výbavy.

Nový model od staršího odlišují zejména tvar předního nárazníku a kulaté mlhovky. Foto: Peugeot

NOVINKA Premiéru na českém trhu si nyní odbývá limuzína 607 z dílny francouzské automobilky Peugeot. Řidičům nabízí nový dieselový motor, úpravu interiéru i vnějšího vzhledu či inovace v oblasti technologie a výbavy. Peugeot 607 se objevil na trhu již v roce 2000. Proto v letošním roce přistoupila francouzská automobilka k jeho poměrně zásadní inovaci. Největší novinkou je dieselový šestiválec 2.7 HDI V6 FAP, který je výsledkem spolupráce skupin PSA Peugeot Citroen a Ford Motor Company. Nabízí výkon 150 kW (204 k) a splňuje emisní normy Euro 4. Kvalitě však odpovídá i cena. Nový motor je totiž možné zakoupit pouze s vyšší úrovní výbavy Pack za více než 1,25 milionu korun. Zvenku se inovovaný model liší především tvarem předního nárazníku a kulatými předními mlhovkami. Tovární logo se znakem lva je nyní větší, stejně jako mřížka pod a nad nárazníkem. Ochranné lišty jsou v barvě karoserie a zdobeny chromovaným lemem. Prodloužením předního převisu narostla celková délka modelu o tři centimetry. Vnitřní rozměry se však nezměnily. Pokud jde o změny interiéru, nové jsou především sdružený přístroj ve dvou provedeních a barevná multifunkční obrazovka palubního počítače. V oblasti výbavy došlo hned k několika významným inovacím. Parkovací asistent je nyní k dispozici na přání i pro přední část vozu, variabilní regulátor rychlosti v základní výbavě vozu je doplněn o funkci omezovače a detektor tlaku v pneumatikách zahrnuje automatickou lokalizaci poškozeného kola. Ochrana pasažérů zaznamenala vylepšení v oblasti pasivní i aktivní bezpečnosti. Model 607 je vybaven kotoučovými brzdami na všech kolech, jejich rozměry byly oproti původnímu modelu zvětšeny. Posádku vozu chrání sériově celkem osm airbagů. Dva stupně výbavy z první verze 607 zůstávají. První úroveň je k dispozici s motory 2.2 16V, 2.2 16V BVA, 2.2 HDI, 2.2 HDI BVA a zahrnuje rozšířenou vnitřní výbavu. Druhý stupeň výbavy Pack disponuje navíc motory 3.0 V6 a 2.7 HDI V6. PEUGEOT 607 2.7 HDI V6**

 Motor zážehový čtyřválec
 Objem motoru  2720 cm3
 Výkon 150 kW
 Nejvyšší rychlost  230 km/h
 Spotřeba paliva  8,4 l na 100 km
 Cena  1 290 000 korun

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Státní dluh USA, Činy, Ruska a dalších zemí. Kolik dluží domácnosti a firmy?
O prázdninách projedete méně. Benzín i nafta pořád zlevňují
Zákaz kožešinových farem ročně ušetří život více jak 20 000 zvířat, ale senátoři ho nepodpořili
Hypotéky 2017: Regulace má za důsledek unifikaci hypoték
OECD: Jak vysoké je maximální zdanění na straně zaměstnance?
Auta
Evora GT430 je nejvýkonnější silniční Lotus v historii. Za…
Skupina VW dodala v prvním pololetí zákazníkům přes pět milionů aut
Opel Insignia GSi má motor 2.0 T a je o 160 kg lehčí než OPC
Podívejte se na vzácné snímky exkluzivních aut ze sbírky brunejského sultána
Tři generace BMW 5 ve srovnání ojetin: E39 vs. E60 vs. F10
Technologie
RAM letos zdraží o rekordních 60 %, paměti Flash o třetinu. Příští rok je možné zlepšení
Ataribox se odhaluje. Máme první obrázky i nástin toho, co od konzole čekat
Spousta „interaktivních seriálů“ za pakatel. Humble Bundle má v akci hry od Telltale
Android se snadno připojí k síťovému disku nebo NASu. Google vydal Samba Client
Výrobci základních desek objevili průlomové chlazení napájecích kaskád. Díky Youtuberům
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít